تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, | 14:33 | نويسنده : ranius

واقعا اینجا حیفه همینجوری خاک بخوره.من خیلی واسش زحمت کشیده بودم یجورایی ناراحت کنندس همینطوری ول باشه

کسی اگه خیلی انگیزه داره نویسنده بشه من کل وبو میذارم در اختیارش

داوطلب میخوام



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:05---12 تير 1393
من میتونم نویسنده بشم؟

بلک لرد
ساعت19:15---4 تير 1393
سلام
من قبلا به بلاگتون سر زده بودم
الان دوباره سر زدم دیدم حیفه ول کنین بلاگ به این خوبی رو ...
واقعاً خیلی کتاب گذاشتین دمتون گرم به مولا
باید ادامه ش بدین حیفه حالا لازم نیست مثل قبل خیلی فعال باشه همین هفته ای دو هفته ای یه پست بزنین خوبه....
موفق باشین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک