تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, | 21:52 | نويسنده : ranius

اخیرا لوکس بلاگ امکان راه اندازی فروم در وبلاگ رو محیا کرده.سوال نظر سنجی ما هم این است که:

اگه من فروم درست حسابی بزنم،شما توش فعالیت می کنید یا نه؟چون من فروم را می خوام واسه شما بزنم که مطالبتون رو خیلی راحت توش ارائه بدین.اگه شما فعالیت نکنید یا حوصلشو نداشته باشید،فروم نباشه خیلی بهتر از اینه که خاک بخوره!وگرنه من که خودم وبلاگ دارم نیاز به فروم ندارم که سرش وقت و انرژی بذارم!

گزینه ی شلغم هم همینجوری گذاشتم!آخه پارسال تو شورای دانش اموزی مدرسه هفتاد نفر رو شمردم که به هویج رای داده بودند!در صورتی که نفر اول که برنده شد 56 رای آورد!

پس حتما تو نظر سنجی شرکت کنید.احتمالا برای کسایی که میخوان ترجمه رو شروع کن محیط مناسبی رو فراهم خواهیم آورد

دست به دست هم دهیم به مهر

وبلاگ خویش کنیم آباد

با تشکر

مدیریت وبلاگ رانیوس(و شرکا)



تاريخ : جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, | 15:8 | نويسنده : ranius

بالاخره رقابت برای برترین رمان دهه ی اول قرن بیت و یکم به پایان رسید وبر خلاف چیزی که فکر می کردم هری پاتر اول نشد!معلوم شد طرفدارای پرسی جکسون بیشتر شدند

نتیجه ی آرا:

هری پاتر -28نفر

وراثت-8نفر

آثار نیل گیمن-2نفر

آثار دارن شان-7نفر

پرسی جکسون-29 نفر

کارآموز رنجر-2نفر

آرتمیس فاول-3نفر

نیروی اهریمنی اش-1نفر

نفمه آتش و یخ-14نفر

به جز هری پاتر و پرسی جکسون ار همون اول خیلی رقابتی بین سایر کتاب ها نبود فقط نغمه آتش و یخ یه مقدار بیشتر از بقیه رای آورد.البته این فقط یه نظرسنجی ساده بود و هیچ رسمیتی نداره.می خواستم سلیقتون رو بدونم که دیدم خیلی به سلیقه ی خودم شبیهه!



تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:پرسی جکسون, | 12:16 | نويسنده : ranius

من هرچی صبر کردم،صبر کردم،صبر کردم و....نتونستم جلوی خودمو بگیرم پسر نپتون رو تا ته نخونم!تمومش کردم!

واسه همین نشستم به انگلیسی با کلی زور و زحمت خوندمش و در همین حین بود که به این نتیجه رسیدم،واقعا دست مترجمان این اثر به خصوص وب ناوارگ درد نکنه.من چشام کور شد تا تونستم 276 ص(فقط همینقدر!من 3 جلد اول پرسی رو تو دوروز تموم کردم)رو به انگلیسی بخونم.الان واقعا احساس ندامت می کنم از اون پست قبلی ای که گذاشته بودم و گفته بودم امیدوارم ناوارگ نخواد نشانه ی اتنا رو ترجمه کنه.همچنین از اون بیشتر از نظری ناراحتم که می خواستم تو وبشون بدم.البته من دکمه ی ارسال رو نزدم و پشیمون شدم نفرستادمش،ولی اگر رفته من ازشون عذر میخوام.

ولی انصاف داشته باشیم با توجه به اینکه در تابستان به سر می بریم واقعا هفته ای یک فصل(ان هم با تاخیر)کم است.

باتوجه به اینکه کتاب 52 فصل داره و تاکنون 15 فصل ترجمه شده!

برای همین من یه خواهشی دارم از تمام وبلاگ های مترجم،و همین طور وبسایت ها.آقا من اصلا انگلیسیم خوب نیست ولی متن این رمان خیلی روونه.درسته که کلمات تخصصی زیاد داره،ولی راحت میشه خوند و فهمیدش!

خواهشم این بود که لطفا با وبگاه ناورگ همکاری کنید.می دونم سرتون شلوغه،می دونم هزار جور گرفتاری دارید،می دونم هزار مشکل دارید،ولی لطفا تا جایی که میتونید به این وب کمک کنید.ناوارگ کمبود مترجم داره!

احتمالا مترجمین زیادی به این وب سر می زنند و رمان های این جا رو بررسی می کنند.خب من از اونا هم می خوام با ناوارگ همکاری کنند.واقعا پرسی جکسون ارزششو داره و به نظر من حقش خورده شده که نتونسته یه چیزی بشه در حد هری و ارباب حلقه ها.

تا جایی که می تونید بهشون کمک کنید.به نفع خود کسایی که کتاب رو می خونند هم هست

 

اما از گله و شکایت که بگذریم می رسیم به پرسی!من کتاب رو خوندم و مطمئن شدم با توجه به حرف هایی که هرا می زنه کتاب سوم راجع به دردسریه که انابث درستش می کنه!(البته خودم هم از اسم جلد این حدس رو می زدم)

به صورت جزئی تر وقتی که کشتی آرگو 2 به بالای کمپ زوپیتر می رسه،آنابث افرادی رو می بینه که آماده ان به آن ها حمله کنند!آنابث دچار یه سری شکیاتی در باره ی پرسی میشه،برای مثال اینکه او دیگه عوض شده باشه و پرسی سابق نباشه.این ممکنه توسط دوستای جدید رومی اش اتفاق افتاده باشه.

حالا تو این وضعیت خراب یه نامه از طرف مادرش به دست آنابث می رسه که توش نوشته،نشانه های آتنا رو دنبال کن.

به احتمال زیاد این داستان راجع به چهار قهرمان دیگه است که از هفت تا هنوز مشخص نشده اند.ولی من می دونم کیان.تابلوئه:پرسی آنابث جیسون لئو پایپر هیزل فرانک

البته من پرسی و نیکو و تالیا رو بیشتر دوست دارم.(به خصوص نیکو.شخصیت این پسر خیلی مرموزه و آدم احساس می کنه مورد ظلم وقع شده.هرچند بد بخت تریناشون فرانک و هیزلند!حالا میخونیدش!)

پس اینم از موضوع کتاب سوم.

یادمه یکی از دوستان گفته بودند دارند پرونده های نیمه خدا را ترجمه می کنند.لطفا خبرشو بهم بدهند.در غیر این صورت مجبورم کتاب رو انگلیسی خودم بخونما!

***چند روز پیش یه خبر راجع به فیلم دوم پرسی گذاشتم.یه سری عکس هم ازش گذاشتم تو ادامه مطلب

***اینم یه شجره نامه از پرسی جکسون

راستش من فکر می کنم،با توجه به اینکه جیسون خواهر تالیا در اومدو نیکو هم یه خواهر داشت که کاملا خواهر تنی اش بود و با توجه به اینکه پوزایدن در جلد پنج مجموعه ی اول گفت پرسی منتظر خواهر و برادر جدید باشه،

تو این 3جلد باقی مونده پرسی یه خواهری یا یه برادر پیدا کنه!هرچی باشه پوزایدن هم یکی از سه الهه ی برتره!

یه چیزیم لو بدم.احتمال این دوست سابق هیزل پدربزرگ لئو باشه بسیاره!

****

این لینک ویکیای پرسی جکسونه که اطلاعات فوق العاده ای توش هست که نمی دونید.حتما سر بزنید.

http://camphalfblood.wikia.com

 

عکس فیلم دو تو ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:کارکتر,پرسی جکسون, | 10:55 | نويسنده : ranius

اینو هیچ سایتی نذاشته بود گفتم من بذارم.فیلم برداری قسمت دوم از مجموعه فیلم های پرسی جکسون تموم شده و حدود 390 روز دیگه اکران میشه!عالیه!

به ترتیب از راست به چپ:پرسی جکسون.آنابث.اون مو درازه تایسونه.اینی که با زیر پوش وایساده گراوره.اون دو تای دیگه رو نمی شناسمشون.یکی هم اون پشت مشت هاست که دوربین گردنشه!

 

اینم یه عکس قشنگ از شخصیت ها:

خودش نوشته کیان!

 

 



تاريخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:قهرمانان المپ,نشانه ی آتنا,کاور, | 10:25 | نويسنده : ranius

دوستانی که ندیدن بدونند این کاور کتاب نشانه ی آتنا ی قهرمانان المپه!

همونطور که می بینید کاور داره جیسون و پرسی رو در حال نبرد نشون میده(سمت راستی پرسیه)و یه تصویر محو از یک جغد در پشت سر این دو نفر می بینیم که جغد همونطور که می دونید نشانه ی عقل و خرد آتنا است(عمو جغد دانا!)

اگه این دو تا با هم دعواشون بشه من طرفدار پرسی ام.راستشو بخواین اصلا از جیسون خوشم نمیاد.همونطور که از زئوس خوشم نمیاد.ولی عاشق تالیام!تالیا رو از آنابث بیش تر دوست داشتم!

انصافا پرسی جکسون تو فیلم خوشگل تر نیست؟

لوگان لرمن کجا این نقاشی ها کجا؟

 

*****

دوستان با کمال شرمندگی عرض کنم که برخی از آدم هایی که نمی دونم چی باید بهشون گفت دارند از روی بعضی مطالب کپی می زنند و روی وبلاگشون پیست می کنند!

شرمندگی من از این بابته که مجبورم امکان انتخاب متن رو بردارم.چون دلم نمی خواد باز هم همچین اتفاقی بیفته.

در مورد مجموعه اول 39 سرنخ هم باید بگم این دفعه بار آخره که آپ می کنم!

بعد از این هر چی لینک خراب بشه دیگه مجموعه رو درست نمی کنم!

 



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:سیپتیموس هیپ, | 14:12 | نويسنده : ranius

این خبر رو خود من تو سایت رسمی اخبار مرتبط یا سیپتیموس هیپ خوندم.اولا باید راجع به کسانی که می گن کتاب هفتم اسمش darke هست یا  magykal papers(خصوصا به خودم)که این کتاب هفتم اسمش fyre می باشد.

اینطور که مشخص شده خانم سیج هنوز در حال نوشتن این کتاب اند و زمان خاصی برای انتشار این کتاب انتخاب نشده.اما به احتامل زیاد در فبریه یا ژانویه 2013 این کتاب منتشر میشه.

از اونجایی که کتاب هنوز منتشر نشده و تموم هم نشده  پس کاور برای آن هم مشخص نشده.اما این تصویر که صد در صد کاور سیپتیموس هفت نیست در ویکیا و چند جایه دیگه برای معرفی سیپ هفت قرار داده شده.



تاريخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, | 15:37 | نويسنده : ranius

خب توی یکی از نظرات زده شده بود که مجموعه ی هرم سرخ از ریک ریوردن در حال ترجمه است.دست بروبچه های پرشین بکس هم درد نکنه.اینم لینکش:http://forum.persianbax.ir/thread5756.html

ترجمشون از سرعت بالای برخورداره و تا حالا تا فصل15 ترجمه کردند.حتما این کتاب رو بخونید



تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1398برچسب:, | 16:3 | نويسنده : ranius

خب دوستان عزیز خیلی ممنون از این که عضو شدید.

از امکاناتی که ما برای اعضا در نظر گرفته بودیم یکی را رو می کنم.

اگر شما نویسنده هستید و داستان کوتاهی دارید که می خواهید در وب نمایش داده شود،می توانید به این ایمیل داستان را بفرستید و پس از بررسی با نام خودتان در وبلاگ نمایش داده می شود.

ایمیل در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, | 12:30 | نويسنده : ranius

ری بردبری نویسنده سرشناس داستان‌های علمی تخیلی و خالق رمان «فارنهایت 451» در 91 سالگی در لس آنجلس درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین، الکساندرا بردبری دختر نویسنده این خبر را تائید کرد و گفت پدرش سه‌شنبه شب در کالیفرنیای جنوبی پس از تحمل یک بیماری طولانی فوت کرد.

ری بردبری که نویسنده بیش از 100 رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه تلویزیونی و سینمایی بود، از دهه 1940 فعالیت خود را شروع کرد. از معروف‌ترین آثار او می‌توان به «فارنهایت 451»، «مرد مصور» و «چیزی شرور به این سمت می‌آید» اشاره کرد. شهرت او در تصویر کردن آینده‌ای ضدآرمان‌شهری بود.

ادامه خبر ...
، نمی‌دانید چطور تصمیم بگیرید.»



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, | 12:50 | نويسنده : ranius

خب دوستان عزیز همه ی لینک های 39 سرنخ درست شد.فقط دو جلد 1 و 10 آپلودفا نیستند که جلد یک رو دوستم فارسیشو گذاشته و جلد 10 هم آپلود دات آی آر هست که همین الان امتحانش کردم سالم بود و 3 نفز هم ازش دانلود کرده بودند.

اما در مورد نظراتی که خصوصا راجع به وبلاگ پرسی 3 داده بودید.اول باید بگم که نظر شما توی صفحه نمیاد به این علته که اول باید تایید شه.پس همینجوری هی نظرتون رو تکرار نکنید.علت تاخیر تصحیح فصل ها در امروز هم این بود که من تا 12 خواب بودم!

اما در مورد وبلاگ پرسی 3 تصمیماتی که می گیرند به خودشون ارتباط داره.شاید واقعا نمی تونند به ترجمه ی این مجموعه ادامه بدند.اما چون دوست عزیزی گفته بودند منم اینو می نویسم:کسانی که این مجموعه رو دوست دارند برند از مسئولین وبلاگ پرسی 3 بخوان که این مجموعه رو ادامشو ترجمه کنند.من خودم هم خیلی این کتاب رو دوست دارم.می دونم که خیلیا هم اونو دوست دارند.حالا تصمیم گیری با خودتون یا خودشونه.من قول دادم که این مجموعه رو بذارم واسه دانلود و به انگلیسی حد اقل همشو گذاشتم.

 



تاريخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, | 12:28 | نويسنده : ranius

یادش به خیر اون زمون که من این مجموعه رو به طور کامل به انگلیسی گذاشتم.فکر کنم همه ی ناشرا می آن رمان هاشونو برای چاپ از وبلاگ من انتخاب می کنند!

این مجموعه آخرین اثر استادیه  خدا ببامرزیه  ،دیوید گمل می باشدیه



تاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, | 11:25 | نويسنده : ranius

سلام

مجموعه ی کار آموز رنجر که توسط نشر افق تحت عنوان جنگاوران جوان داره عرضه میشه،تا سال دیگه ی نمایشگاه کتاب تمامی جلد هاش چاپ و منتشر میشه!خبر بسیار خوبیه که جاداره از مترجم پرکار این اثر،مسعود ملک یاری تشکر به عمل آوریم

خبر بعد اینکه در نتیجه ی نظر سنجی قبلی فانتزی اسطوره ای با 5 رای اول،تاریخی و شمشیر و جادو با 4رای و فانتزی اهریمنی با 3 رای بیشترین رای رو آوردند.جون من مشارکت رو دارید دوستان!

اما در نظر سنجی جدید می خوام نظرتون رو راجع به جلد رمان هایی که می خونید بدونم.دوست داریدجلد رمان مورد نظر چه شکلی باشه؟چقدر در هنگام خرید یک کتاب به طراحی جلدش اهمیت میدید؟

 

برای مثال در مورد کتاب سیپتیموس هیپ همه می دانیم که جلد کتاب انتشارات افق زیباتر از نوع دیگر سیپتیموس هیپ در بازار است.اگر جلد کتابی زیباتر باشد و نوعی دیگر از همان کتاب با نشری متفاوت در بازار موجود باشد که جلدی نه به اندازه ی نمونه ی مشابه زیبا ولی ارزان تر باشد شما کدام را برای خرید ترجیح می دهید؟

من خودم تا زمانی چاپ دوم کتاب های آرتمیس فاول که جلدشان قشنگ تر بود نیامدند،آن ها را نخوانده بودم.

شما چطور؟



تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, | 15:37 | نويسنده : ranius

سلام.یه چند تا خبر جدید هست که گرم اند.ولی هنوز ممکنهشما ندیده باشیدشون

اولی اینکه نشر افراز از فردا جلد دوم عطش مبارزه رو با نام اشتعال منتشر می کنه.اگه هنوز نمایشگاه کتاب تهران نرفتید.خوش به حالتون!

دومی اینکه وبگاه ادبی سوشا دوباره بازگشایی شده.هورراراراراراارارارااررررا!

اینم آدرسش:www.soosha.com



تاريخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, | 20:52 | نويسنده : ranius

خب/من امروز هم سرم شلوغ بود.کلی هم البته باید از فردا تو پست هام شروع کنم

اما خدارو شکر بالا برای  pioneer عزیز بود که خودش اومده تو وبلاگ پرسی 3 مطلب گذاشته

حتما به وبش سر بزنید

از اینجا

و البته از فردا شروع می کنم به یه سری کار ها در وبلاگ.اگر وقت کنم



تاريخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, | 13:28 | نويسنده : ranius

متاسفانه با خبر شدیم که pioneerعزیز در طی یک حادثه  به کما رفته.

ایشان مترجم کتاب های 3 تا 5 پرسی جکسون اند و اکنون حالشان وخیم گزارش شده.

هم اکنون هم مشغول ترجمه ی کار آموز رنجر بود(و هست)

براش دعا کنید.

و به وبلاگش هم از اینجا سر بزنید

مطمئن باشید می تونه مثله خود پرسی برگرده و بر کرونوس پیروز بشه،اگه براش دعا کنید



تاريخ : شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, | 16:41 | نويسنده : ranius

سایت دمنتور در دو روز گذشته ترکونده خصوصا با کتاب جدید جی کی رولینگ.

اسم ترجمه ی کتاب در bbc فارسی عوض شده و به صورت خلا موقت ترجمه شده

همچنین اطلاعات بیشتری هم از این کتاب بزرگسال منتشر شده از جمله اینکه :

480 صفحه (تقریبی)
نسخه جلد سخت (هاردکاور): 20 یورو (31 دلار – 60 هزار تومان)
نسخه الکترونیکی (ای-بوک): 11.99 یورو (19 دلار – 36 هزار تومان)
نسخه صوتی دانلودی: 20 یورو (31 دلار – 60 هزار تومان)
نسخه صوتی CD (دیسک): 30 یورو (47 دلار – 90 هزار تومان)

همان طور که حتما تا الان مطلع شده اید، کتاب مخصوص بزرگسالان، در  سبک کمدی تاریک است و ارتباطی به دنیای فانتزی و تخیلی ندارد.

سایت پاتر مور هم باز گشایی شد

در ضمن رولینگ اطلاع داده مشغول نوشتن یه دایرت المعارف هری پاتر هست

به محض دریافت اطلاعات دیگر شما را در جریان می گذارم

راستی می دونستید که طبق یه نظر سنجی جی کی رولینگ بعد از آمازون بیشترین نقش رو در کتابخون کردن ملت داشته؟



تاريخ : دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, | 13:43 | نويسنده : ranius

اینقدر خوشم میاد از این آدم های با فرهنگ که میان رمان فانتزی ترجمه می کنند

یه وبلاگ دیگه توسط آقایی با نام نیما شادمهری برای ترجمه ی کتاب های فانتزی ایجاد شده.در اولین رمان هم رفته سراغ عشق من قهرمانان المپ جلد دوم پسر نپتون.

یک فصل رو فعلا گذاشته و قرار گذاشته هر هفته یک فصل رو ترجمه کنه.

فصل اول رو لینک در یافتش رو براتون میذارم ولی از این فصل به بعد باید برید وبلاگ خودشون دانلود کنید.منم میام.

اینم آدرس:http://navarog.mihanblog.com/

دریافت فصل اول

 



تاريخ : چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, | 21:39 | نويسنده : ranius

بله...........

چقدر نظر........

اومدم سر زدم دیدم با هزار تا بازدید نظرات امروزم یکی بوده!

اگه اینطوره که شما می فرماید پس من تا جمعه یا شنبه پست جدید نمی ذارم

البته حق هم دارید نتونید با دقت به پست ها سر بزنید

من خودم هم از این حدود 130 تا رمان فانتزی ای که گذاشتم شاید به 70،80 تاشون با دقت سر زدم

پس برنامه اینطور شد که تا شنبه پست نمی ذارم تا یه خورده به کارهام یا رمانم برسم شما هم یه چرخی در رمان ها بزنید

ولی انصافا تو کدوم سایت(به جز مدیا فایر و فورشیرد!)این همه رمان فانتزی که جز خفن ترین هان دیدین؟130 تا!



تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 13:7 | نويسنده : ranius

 در وبلاگ یک بخش مقاله درست کردم تا بتونیم در اون سبک ها و رمان های فانتزی رو به بحس و چالش بگیریم.فعلا سبک هارو معرفی می کنم و بعد از اون می روم سراغ مقالات پیرامون برخی از رمان های فانتزی



تاريخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, | 13:26 | نويسنده : ranius

من تا حالا یه چند تا چیز رو نمی دونستم که به حمدالله فهمیدم

برای مثال اینکه شمشیر حقیقت 0 و 1و2  ترجمه شده اند(بعد از این پست لینک هاشو درست می کنم)

و وبگاه ادبی سوشا داره جلد سه رو هم ترجمه می کنه

و همین وبگاه داره جلد دو  قهرمانان المپ رو هم ترجمه می کنه!

واقعا عالیه

اگه شما هم از این دست خبر ها داشتید به من ارائه بدید.ممنونتون میشم



تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, | 8:58 | نويسنده : ranius

اخیرا در راستای خدمت گذاری به ملت شریف ایران و طرح اینترنت ملی،مدیافایر که بیشتر لینک های دانلود رمان رو شامل میشد به f رفت!واقعا شرمنده ام...

اگه کسی f شکن داره خودش دانلود کنه.اشک تو چشام جمع شده

بیشتر لینک ها یا 4شیرد بودند یا مدیافایر

خدا ازتون نگذره

حالا خودمو لابد به F می برند



تاريخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, | 15:33 | نويسنده : ranius

لیست برندگان این جایزه ی ادبی در سال 2011در ادامه مطلب...

به زودی تعدادی از کتاب ها رو برای دانلود قرار می دم.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:اسکار,فیلم, | 18:18 | نويسنده : ranius


نخستین اسکار
تام هنکس بر روی صحنه می‌آید و نام رابرت ریچاردسون، فیلمبردار هوگو را به عنوان برنده اسکار بهترین فیلمبرداری اعلام می‌کند.

اسکار دوم
تام هنکس نام برنده دومین اسکار امشب را اعلام می‌کند: هوگو برنده بهترین کارگردان هنری.

اسکار سوم
کامرون دیاز و جنیفر لوپز برنده اسکار بهترین طراحی لباس را معرفی کردند: مارک بریجز برای آرتیست. این نخستین اسکاری است که او دریافت می‌کند.

اسکار چهارم
این دو بازیگر نام برندگان اسکار بهترین چهره پردازی را هم اعلام کردند؛ مارک کولیر و جی روی هلاند برای فیلم بانوی آهنین.

اسکار پنجم
جدایی نادر از سیمین برنده اسکار شد. اصغر فرهادی اسکار خود را ساندرا بولاک دریافت کرد.

اسکار ششم
جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن به اکتاویا اسپنسر برای فیلم خدمتکاران رسید. این جایزه کریستین بیل اعطا کرد.

اسکار هفتم
 کرک بکستر و اگنس وال تدوینگران دختری با خالکوبی اژدها جایزه بهترین تدوین را می گیرند.

اسکار هشتم
 فیلیپ اتاکستون و یوجین گرتی جایزه بهترین صدابرداری را برای هوگو می گیرند.

اسکار نهم
بهترین تدوین صدا: این جایزه به هم به هوگو رسید.

اسکار دهم
او همراه گوینت پالترو فیلم شکست ناپذیر را به عنوان برنده اسکار بهترین مستند اعلام می کنند.

اسکار یازدهم

کریس راک، بازیگر و کمدین آمریکایی برای اعلام برنده اسکار بهترین انیمشن بلند بر روی صحنه می رود. رنگو برنده این جایزه می‌شود.

اسکار دوازدهم
اسکار بهترین جلوه‌های ویژه به فیلم هوگو رسید. تاکنون هوگو با پنج اسکار در صدر فهرست برندگان امسال است.

اسکار سیزدهم
جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد. کریستوفر پلامر برای فیلم تازه واردها برنده این جایزه شد.

اسکار چهاردهم
جایزه لودویس بورس اسکار بهترین موسیقی اریژینال را از اوون ویلسن و پنه لوپه کروز برای فیلم آرتیست گرفت.

اسکار پانزدهم
بهترین آهنگ اریژینال به فیلم مرد و ماپت رسید.

اسکار شانزدهم
نویسندگان فیلم اولاد به عنوان برندگان بهترین فیلمنامه اقتباسی معرفی شدند.

اسکار هفدهم
وودی آلن اسکار بهترین فیلمنامه اریژینال یا غیراقتباسی شد. وودی آلن برای گرفتن جایزه در سالن حضور نداشت. اصغر فرهادی نیز به برای فیلمنامه جدایی نادر از سیمین نامزد دریافت این جایزه اسکار بود.

اسکار هجدهم
اسکار بهترین فیلم کوتاه به فیلم ساحل اهدا شد.

اسکار نوزدهم
جایزه بهترین انیمیشن کوتاه به "کتاب‌های پرنده آقای موریس لسمور" رسید. ‎

اسکار بیستم
میشل آزاناویسیوس کارگردان فیلم آرتیست جایزه بهترین کارگردانی را گرفت.

اسکار بیست و یکم
ژان دوژردن بازیگر فیلم صامت آرتیست برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

اسکار بیست و دوم
کالین فرث نام، مریل استریپ به عنوان برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن اعلام کرد. این سومین بار است که مریل استریپ به اسکار دست می‌یابد. او آخرین بار 30 سال پیش این جایزه را برده بود.

اسکار بیست سوم و آخر
آرتیست به عنوان بهترین فیلم هشتاد و چهارمین دوره اسکار معرفی شد.

عکس ها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:اسکار,هری پاتر,جایزه,جدایی نادر از سیمین, | 18:5 | نويسنده : ranius

"جدایی نادر از سیمین" توانست جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را از آکادمی اسکار دریافت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر فرهادی با دریافت این جایزه  برای نخستین‌بار در تاریخ توانست مجسمه اسکار را به ایران بیاورد.

کارگردان فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" پس از دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، آن را به مردم ایران تقدیم کرد.

فرهادی بامداد امروز هنگام دریافت جایزه‌اش از هشتاد و چهارمین مراسم اسکار خطاب به حضار گفت: در حال حاضر بسیاری از ایرانیان جهان در حال نظاره ما هستند و من تصور می‌کنم آن‌ها بسیار شاد و خوشحالند.

وی افزود: در این زمان که حرف از جنگ و تهاجم و تهدید بین سیاستمداران رد و بدل می‌شود، ما اینجا از نام ایران به عنوان یک فرهنگ درخشان باستانی صحبت می‌کنیم که زیر غباری از مسائل سیاسی پنهان شده‌است.

فرهادی تصریح کرد: من با افتخار این جایزه را به مردم کشورم تقدیم می‌کنم. مردمی که به همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام می‌گذارند و با کسی دشمنی ندارند.

و هری پاتری که پس از 10 سال باز هم بدون جایزه ماند.کجابند آقایانی که حرف از لابی می زنند.

اگر اینطور بود پس چرا هری پاتر هیچ جایزه ای نگرفت؟

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 7 اسفند 1398برچسب:دانلود نرم افزار ,,epub reader,djvu reader, | 16:38 | نويسنده : ranius

از آنجایی که برخی از رمان ها به فرمتdjvu می باشند لذا تصمیم گرفتم برای شما دانلود نرم افزارdjvu reader رو بذارم تا در باز کردن فایل ها دچار مشکل نشید.

 

و معرفی این سایت هم در این پست قرار میگیرد.

http://www.djvu-pdf.com/

شما از سایت بالا می تونید فایل های pdf و djvu ی خود را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

اینم لینک epub reader.

http://epubreader.info

ماله خود سایتشه.حجمش 1مگابایته



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

پيچک