تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, | 16:3 | نويسنده : ranius

آقا یکی به من کمک کنه!

اینکه من دو روزه نمی تونم مطلب خوب رو وب بذارم یک علت داره

اشتباه حدس زدید

مکس پین 3

البته نه اینکه همش بشینم بازیش کنم.

ولی یه مشکل هست.موقع کرک کردن ارور صفحه آبی میده

کسی هست که بدونه چطور باید این مشکل رو حل کرد؟



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, | 15:55 | نويسنده : ranius

سلام.یادتونه که من اول این مجموعه رو گذاشتم بعد لینک هاش خراب بود تو آپلود فا آپ کردم؟

حالا خود آپلود فا خراب شده!

من تنها نتیجه ای که می تونم از این بگیرم  بدشانسی خودمه.

سعی می کنم تو یه جای دیگه آپلودش کنم.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, | 10:45 | نويسنده : ranius

خب دوستان عزیز همونطوری که می دونید یا نمی دونید کتاب یک یادداشت اشتباه جلد دوم 39سرنخ دوباره داره توسط وبلاگ پرسی 3 ترجمه میشه.تو لینک ها گذاشتمش.کتاب کار آموز رنجر رو هم دارند ترجمه می کنند.

 



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:سیپتیموس هیپ, | 14:12 | نويسنده : ranius

این خبر رو خود من تو سایت رسمی اخبار مرتبط یا سیپتیموس هیپ خوندم.اولا باید راجع به کسانی که می گن کتاب هفتم اسمش darke هست یا  magykal papers(خصوصا به خودم)که این کتاب هفتم اسمش fyre می باشد.

اینطور که مشخص شده خانم سیج هنوز در حال نوشتن این کتاب اند و زمان خاصی برای انتشار این کتاب انتخاب نشده.اما به احتامل زیاد در فبریه یا ژانویه 2013 این کتاب منتشر میشه.

از اونجایی که کتاب هنوز منتشر نشده و تموم هم نشده  پس کاور برای آن هم مشخص نشده.اما این تصویر که صد در صد کاور سیپتیموس هفت نیست در ویکیا و چند جایه دیگه برای معرفی سیپ هفت قرار داده شده.



تاريخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:کتاب گورستان,نیل گی , | 19:0 | نويسنده : ranius

خب من موفق شدم در طول یک هفته سه رمان رو که یکی از اونها هشتصد صفحه داشت رو به همراه دو رمان دیگه که بالای 400 صفحه داشتند رو تموم کنم.

کتاب اخری که همین 1ساعت پیش تمامش کردم همان کتابی است که در عنوان می بینید.

در فضای مجازی نقد های بسیاری برای این رمان نوشته شده که اغلب در مورد داستان اند و کم تر در رابطه با نثر روان و فوق العاده پرکشش این داستان صحبت کرده اند که نثر نیز جذابیتش را مدیون موضوع فوق العاده است.

جمله های نثر داستان کوتاه اند و کم تر خسته کننده نسبت به سایر رمان ها هستند.همچنین نویسنده تلاش کرده است تا از جمله های کلیشه ای بپرهیزد.

مورد دیگر داستان این است که اتفاقات یک فصل کتاب تنها به آن فصل خلاصه می شوند(به جز اتفاقات مربوط به اصل داستان)

داستان با یک قتل فجیع آغاز می شود.یک چیز فوق العاده برای ایجاد هیجان و کشش در رمان و ایجاد اتفاقات هیجان انگیز در داستان

این قتل بر روی خانواده ای انجام می شود که نامشان حتی تا انتهای داستان معلوم نیست.

درست در این زمان پسری که بعد ها باد((مخفف نو بادی به معنای هیچکس))نام گرفت از جایش بیرون می آید و تاتی تاتی کنان  به سمت یک قبرستان می رود و توسط ارواح آن جا بزرگ می شود.اما هنوز خطر اورا تهدید می کند...

من چیز بیشتری نمی نویسم چون در همه ی سایت درباره ی این داستان نوشته اند.اما چیز خارق العاده ی دیگری که در این داستان است جزییات و شخصیات های فرئی و اصلی داستان اند که نقش خود را به خوبی در آن ایفا می کنند.

در پایان داستان،پایانی موفق برای انتظارات نویسنده اما به صورتی بسیار غمگین اتفاغ می افتد.

داستان همانطور که در محور گورستان می چرخد دارای روحی فوق العاده سرد است و این بر تصور فضای داستان بیشتر می افزاید.

در پایان لازم نیست که من بگویم این کتاب فوق العاده زیباست و حتما آنرا بخوانید،بلکه تنها جوایزی که برده خود گویای همه چیز اند.

  • جایزه هوگو – بهترین رمان – ۲۰۰۹
  • مدال نیوبری ۲۰۰۹
  • جایزه بوک‌تراست تین‌ایج ۲۰۰۹
  • ورلد فانتزی اواردز و.....


تاريخ : جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, | 15:37 | نويسنده : ranius

خب توی یکی از نظرات زده شده بود که مجموعه ی هرم سرخ از ریک ریوردن در حال ترجمه است.دست بروبچه های پرشین بکس هم درد نکنه.اینم لینکش:http://forum.persianbax.ir/thread5756.html

ترجمشون از سرعت بالای برخورداره و تا حالا تا فصل15 ترجمه کردند.حتما این کتاب رو بخونید



 این کتاب رو من تو آرشیو آردا پیدا کردم که تو قسمت سایر کتاب های جی تالکین بود.

 « افسانه ی سیگورد و گودرون » نام این کتاب استاد تالکین است که او مدت ها قبل از مرگ روی آن کار می کرده اما هیچ وقت آن را منتشر نکرده بود . این کتاب با نام « جی آر آر تالکین » چاپ شده است و نام پسر او « کریستوفر تالکین » فقط به عنوان ویراستار این کتاب ( که تصمیم به چاپ اثر منتشر نشده پدر گرفته ) قرار گرفته است .

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

 



تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:??? ?? ??? ???? ????,??? ??? ???????, | 13:56 | نويسنده : dumbeldore

 

جلد ده این مجموعه 

 The Emperor of Nihon-Ja

 این لینکم اصلاح شد

 زبانشم انگلیسی(خودمونیم ها کی که ندونه؟!؟!؟!؟!؟)

 جدید درست شد!

           http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQjjK_cj62sURN2_cwqxPMTKj32O0vFmDY21er8mfQDsuzGCF8p                          



تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:سیاه قلب,کورنلیا فونکه , | 13:57 | نويسنده : ranius

می دونم که همتون یا این کتاب رو خوندید یا حد اقل اسمشو شنیدید.

خواستم یه توضیحی را جع بهش بدم برای کسانی که این کتاب را نخوانده اند.اول موضوع:

مورتیمر فولچارت یک متخصص ترمیم کتاب‌های قدیمیست کسی که ۱۲ سال از عمر خود را تنها به دنبال کتاب خاصی در حال جستجوست ۱۲ سال پیش از این طی اتفاقی همسرش گم شد و او اکنون با دخترش مگی زندگی می‌کند.

اما بازهم همه چیز در حال تغییر است و این تغییرات به هیچ عنوان تصمیم ندارند مورتیمر را از دایره خود خارج کنند مگی به مرور متوجه می‌شود پدرش دارای خدادادی شگفت انگیزاست او می‌تواند هر داستانی را که می‌خواند به واقعیت بدل کند و بمرور در جریان اتفاقی قرار می‌گیرد که طی آن مادرش در یکی از داستانهایی که پدرش خوانده بود گم شد...

این مجموعه رو به انگلیسی یه بار قبلا گذاشته بودم برای دانلود .در ایران دو نشر افق و بهنام هردو این کتاب رو ترجمه و منتشر کرده اند با این تفاوت که نشر بهنام مجموعه ی کامل را منتشر کرده است.

من خودم این کتاب را در نمایشگاه کتاب خریدم و اولش خیلی حوصله نداشتم آن را بخوانم.واقعا هم 300 صفحه ی اول کتاب(کتاب منتشره توسط افق 800صفحه است)حوصله ی آدم را سر می برد و  در آن خبری از آغاز های انفجاری پرسی جکسون و هیجان خیلی زیاد خبری نیست.

نثر داستان شما را به کندی پیش می برد تا جایی که تقریبا در سیصد صفحه ی آخر به آرامی بر سرعت و روند اتفاق ها افزوده می شود و کم کم هیجان داستان بیشتر می شود تا در روز احضار شبح هیجان به اوج می رسد.

چیزی که در این رمان می بینید یک پایان خارق العاده و شگفت انگیز مثل اکثر مجموعه ی آرتمیس فاول نیست.یک پایانی است که از فصول آخر زندانی شدن مگی و فنوگلیو قابل حدس زدن است.اما چیزی که من از آن خوشم آمد همان نثر و موضوع کتاب بود که اتفاق های آن با دقت در کتاب چیده شده بود.

چیز خاص دیگری که در این کتاب به چشم می خورد،ابتدای هرفصل بود که جملاتی از آثار بزرگ فانتزی به چشم می خورد.آثاری از تی اچ وایت و جی آر آر تالکین و ... که محتوای آن جملات با روند اتفاقیه داستان در آن فصل ارتباط داشت.(اینقدر حال کردم از اینکه بیشترشونو واسه دانلود تو وبلاگم گذاشتم :دی)

در کل به نظرم کتاب بسیار خوبی است و من آن را به شما توصیه می کنم و اگر بخواهم از یک تا ده به آن نمره دهم نظر شخصی من هشت است.با ابنحال من کتاب شاه دزد این نویسنده ی بزرگ فانتزی نویس را بیشتر دوست داشتم اما از حق نگذریم سیاه قلب کتاب بسیار زیبایی است.

 

 

نظر یادتون نره.حتما که نباید یه لینک اشکال داشته باشه تا نظر بدید.

 



تاريخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, | 14:48 | نويسنده : dumbeldore

خیلی ها گفته بودند که نمی تونند این کتاب ها رو از 4 شیرد دانلود کنند متاسفانه من هم لینکی برای جایگزین کردن پیدا نکردم اگر کسی لینک های این کتاب هارو (به غیر از 4 شیرد)داره لطفا تو نظرات همین پست بگه



تاريخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:کار آموز قاتل,assasins aprrentice, | 14:12 | نويسنده : dumbeldore

دانلود جلد اول کار آموز قاتل    Assassin's Apprentice

دانلود جلد 2 کارآموز قاتل   royal assasin

دانلود جلد 3 کار آموز قاتل      assasins quest

مشخص است که همش انگلیسی.

بازم اگر لینکی مشکل داشت تو نظرات بهم بگید



تاريخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:آرتمیس فاول,جدال آتلانتیس,, | 14:1 | نويسنده : dumbeldore

این کتاب هفتمین جلد از کتاب های زیبای آرتمی فاول که به زبون انگلیسی.

اگر فارسیشو پیدا کنم اون هم می ذارم

دانود فایل از اینجا

امیدوارم این لینکم سالم باقی بمونه

 

 



این کتاب یازدهمین جلد کتاب های کار آموز رنجر هست که مشخصا انگلیسی. نظرات زیادی در رابطه با خرابی لینک این کتاب وجود داشت.امیدوارم این لینک بیشتر کار کنه!!!

  دانلود فایل از اینجا

 

                   



تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:فارنهای 451,ری بردبری, | 13:33 | نويسنده : ranius

به راستی تماشای این که آتش هر چیزی را که دم دستش باشد می‌بلعد و سیاه می‌کند و تغییر می‌دهد لذّت‌بخش بود. دهانه‌ی فلزی شلنگ را در دستانش گرفته بود و با آن اژدرِ غول‌آسا، نفتِ زهرآلود بر عالم می‌پاشید. چشمانش را خون گرفته بود و دستانش همانندِ دستانِ رهبرِ ارکستری بود که همه‌ی سمفونی‌های سوختن و شعله کشیدن را رهبری می‌کرد و پارگی‌ها و اَطلالِ نیم‌سوخته‌ی تاریخ را فرومی‌ریخت. روی کلاهخودش که بر سر بدون عاطفه‌اش گذاشته بود علامت 451 به چشم می‌خورد و در چشمانش شعله‌ی گلگون این اندیشه بود که چه چیز دیگری هست برای سوزاندن. تلنگری بر آتش‌زَنه زد و خانه را شعله‌ای بلعنده در خود فرو برد که آسمان شامگاهی را برافروخت و سرخ و سیاه و زرد کرد. میان ازدحام شب‌تاب‌ها ایستاد. خیلی دوست داشت مانند داستان‌هایِ مضحکِ قدیمی، یک سیخ گوشتِ کبابی را روی آتش نگه دارد و از گذرانِ اوقاتی لذّت ببرد که کتاب‌ها، کبوتروار، در ایوان و در باغچه‌ی خانه جان می‌دادند و در پیچ و تابی تند صعود می‌کردند و بادی که سوختنِ آتش تیره‌گون و تیره‌گون‌ترش می‌کرد به دوردست می‌وزانْدشان.




ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, | 12:30 | نويسنده : ranius

ری بردبری نویسنده سرشناس داستان‌های علمی تخیلی و خالق رمان «فارنهایت 451» در 91 سالگی در لس آنجلس درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین، الکساندرا بردبری دختر نویسنده این خبر را تائید کرد و گفت پدرش سه‌شنبه شب در کالیفرنیای جنوبی پس از تحمل یک بیماری طولانی فوت کرد.

ری بردبری که نویسنده بیش از 100 رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه تلویزیونی و سینمایی بود، از دهه 1940 فعالیت خود را شروع کرد. از معروف‌ترین آثار او می‌توان به «فارنهایت 451»، «مرد مصور» و «چیزی شرور به این سمت می‌آید» اشاره کرد. شهرت او در تصویر کردن آینده‌ای ضدآرمان‌شهری بود.

ادامه خبر ...
، نمی‌دانید چطور تصمیم بگیرید.»



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:outlander,دایانا گابالدون, | 12:40 | نويسنده : ranius

خب نمی دونم یادتون هست یا نه ولی من این مجموعه رو خیلی وقت پیش گذاشته بودم.

خب من اون موقع موضوعش رو نمی دونستم و گرنه به احتمال زیاد نمی ذاشتمش چون از این سبک رمان ها متنفرم!

ولی موضوع این اثر دایانا گابالدون داستان مردی است که از قرن بیستم به قرن هجدهم سفر میکند و در آنجا عاشق زنی می شود....

همین الان لینک هاشو درست کردم.از تو موضوعات پیداش کنید برید(اگه از این سبک ها دوست دارید)دانلودش کنید.فعلا لینک هاش سالمند.(سالم اند)

اگه حوصلتون نمی یاد پیداش کنید یه کنترل+fبزنید سرچ کنید تو صفحه حتما پیداش می کنید.

 



تاريخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, | 11:55 | نويسنده : ranius

همونطور که می دونید لینک های کارآموز رنجر به خاطر بعضی از سایت های.......خراب شدند

من فعلا تا جلد 10 رو تو فورشیرد پیدا کردم و لینک هاشو تو همون پست کار آموز رنجر درست کردم.

کسایی که می تونند فعلا دانلود کنند تا ببینم من می تونم اینارو تو آپلود فا آپ کنم یا نه؟



تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, | 12:50 | نويسنده : ranius

خب دوستان عزیز همه ی لینک های 39 سرنخ درست شد.فقط دو جلد 1 و 10 آپلودفا نیستند که جلد یک رو دوستم فارسیشو گذاشته و جلد 10 هم آپلود دات آی آر هست که همین الان امتحانش کردم سالم بود و 3 نفز هم ازش دانلود کرده بودند.

اما در مورد نظراتی که خصوصا راجع به وبلاگ پرسی 3 داده بودید.اول باید بگم که نظر شما توی صفحه نمیاد به این علته که اول باید تایید شه.پس همینجوری هی نظرتون رو تکرار نکنید.علت تاخیر تصحیح فصل ها در امروز هم این بود که من تا 12 خواب بودم!

اما در مورد وبلاگ پرسی 3 تصمیماتی که می گیرند به خودشون ارتباط داره.شاید واقعا نمی تونند به ترجمه ی این مجموعه ادامه بدند.اما چون دوست عزیزی گفته بودند منم اینو می نویسم:کسانی که این مجموعه رو دوست دارند برند از مسئولین وبلاگ پرسی 3 بخوان که این مجموعه رو ادامشو ترجمه کنند.من خودم هم خیلی این کتاب رو دوست دارم.می دونم که خیلیا هم اونو دوست دارند.حالا تصمیم گیری با خودتون یا خودشونه.من قول دادم که این مجموعه رو بذارم واسه دانلود و به انگلیسی حد اقل همشو گذاشتم.

 



تاريخ : 13 خرداد 1391برچسب:, | 16:30 | نويسنده :

بچه ها اگه خواهان ادمه ی ترجمه ی 39 سرنخ هستید،برید تو وبلاگ پرسی 3 و تو نظر سنجی شرکت کنید و بگید که به ترجمه ی 39 سرنخ ادامه بدن.با تشکر!



تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:39 سرنخ,جلد یازدهم,بازگشت وسپرها, | 15:19 | نويسنده : ranius

خب.بالاخره اینم جلد آخره 39 سرنخ.و این وبلاگ باز هم رکورد این  رو که اولین وبلاگیه که یه مجموعه رو برای دانلود گذاشته به دست میاره.یه خورده سر جلد هفت اذیت شدم ولی بالا خره پیداش کردم.

امی و دن همه ی سرنخ ها رو پیدا کرند  ولی ماجرا جوییشون تازه شروع شده.وسپر ها دشمنان خاندان کاهیل،با آنها وارد جنگ می شوند.حالا وقت اتحاد این خانوادست...

این جلد رو 4 نویسنده نوشته اند که البته ریک ریردان در نوشتن داستان نقش بسزایی داره(نویسنده پرسی جکسون)

نویسنده های دیگه:پیتذ لارنگیس و جود واتسون و گوردون کورمن اند.

دانلود از آپلود فا و از اینجا

uplod.ir

واسه ی همه ی جلد ها یه خلاصه ی دو خطی نوشتم.حالا اگه خوندید دیدید به خلاصه ربط نداشت تقصیر من نیست!

داستان به طور کلی درباره ی خواهر و برادری به نام امی ودن هست که با خاله اشان زندگی می کنند.پدر و مادرشان سال ها پیش مرده اند و آن ها دلیل این اتفاق رانمی دانند.وقتی آخرین یاورشان مادربزرگشان می میرد وصیت می کند که به هر نفر از افراد خاندان یه سرنخ یا دومیلیون دلار برسد.کسی که بتواند همه ی سی و نه سرنخ را پیدا کند ثروتمند ترین کاهیل جهان می شود.امی و دن سرنخ را دنبال می کنند و با پرستارشان نلی از خانه فرار می کنند و به دنبال سرنخ ها می گردند.خاله ی عصبانی اشان آن ها را به کار آگاهان معرفی می کند.اگر آن ها را کار آگاهان پیدا کنند و به پرورشگاه برسانند،از هم جدا می شوند.

الان چشمام درد می کنند.تا فردا همه ی لینک های مشکل دار رو بگید بیام درستشون کنم



تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:39 سرنخ,جلد دهم,into the Gauntlet, | 13:59 | نويسنده : ranius

در این قسمت دن و امی کاهیل آخرین سال های زندگی ویلیام شکسپیر رو دنبال می کنند.همچنین به دنبال آخرین سرنخ نیز هستند...

معنی جلد رو نمی دونم.فقط به صورت تقریبی یه حدس هایی می زنم.ترجمه ی اسم جلد با خودتون

این جلد از نه جلد قبلی هم تعداد صفحه هاش و هم حجمش بیشتره.نترسید.حجمش یک مگابایته!

نویسنده ی این جلد هم مارگارت پترسون هدیکسه

دانلود از اینجا(آپلود دات آی آر)



تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:39 سرنخ,جلد نهم,هشدار توفان, | 13:47 | نويسنده : ranius

نویسنده ی این جلد کره ایه.خانم لیندا سو پارک

دوستان شما دانلود کنید از دستش ندید.وقتی جلد 11 رو گذاشتم هم خودم خلاصه ی داستان رو میذارم هم شما دوباره بگید کدوم جلد ها رو نمی تونید دانلود کنید.

این قسمت هم انگلیسیه.

دانلود از اینجا uploadfa

uplod.ir

 

امی و دن به دنبال دزد دریایی رسوایی به نام  آن بونی به کارائیب می روند.ماجرا های هیجان انگیزی اتفاق می افته که نمی نویسم.ولی این قسمتش قشنگه



تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:39 سرنخ,جلد هشتم,کد امپراطوری, | 13:37 | نويسنده : ranius

این هم از جلد هشتم از مجموعه ی 39 سرنخ.

نویسنده ی این جلد گوردون کورمن هست.لینک ها هم درستند.

زبان این جلد هم انگلیسیه.

دانلود از اینجا uploadfa

upload.ir

خلاصه:امی و دن در شهر ممنوعه در پکن،با یکدیگر به مجادله می پردازند.بعد از آن دن توسط کبرا ها دزدیده میشه.

امی و نلی هم به دنبال دن می گردند.حالا اونها فهمیدند که سرنخ بعدی به زندگی آخرین امپراطور چین ارتباط دارد.این اولی بار است که دن و امی در یک کشور جدا از یکدیگر قرار دارند.در چین،در بین 1میلیار نفر آم،آنها چطور هم را پیدا کنند؟



تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:39 سرنخ,جلد هفتم,لانه ی افعی ها, | 13:31 | نويسنده : ranius

خیله خب می دونم خیلی طول کشید ولی جلد هفتشو هم پیدا کردم.اگه جلد نه رو پیدا کنم تا آخر امروز همه ی 11 جلدشو می ذارم.

نویسنده ی این قسمت پیتر لرنگیس هست.این قسمت هم انگلیسیه

دانلود از اینجا upload fa

uploadbaz

پیکوفایل

خلاصه:امی و دن در دفتر یکی از رقیباشون یه هشدار دریافت می کنند که اونها رو به آفریقای جنوبی می فرسته.

همچنین نشانه هایی از بودن پدر و مادرشان در آفریقای جنوبی پیدا می کنند...



تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, | 12:27 | نويسنده : ranius

تو کتابناک رفتم تو ادبیات رمان نویسنده های خارجی،روی استفنی میر زدم زندگی نامه ی علی محمد افغانی رو آورد!



پيچک