تاريخ : شنبه 29 مهر 1391برچسب:, | 16:21 | نويسنده : ranius

از این به بعد هرکسی که کتاب در خواستی ای داره باید صفحه ی ویکی پدیاشو (یا ویکی پدیای نویسندشو)هم لینکشو تو نظرات بنویسه!؟

دلیلش هم اینه که بسیاری از رمان هایی که در خواست می دین اینقدر معروف نیستند که من بتونم پیدا کنم و در بیشتر مواقع فانتزی های سطح بالایی به حساب نمیان.این قاعده رو گذاشتم چون رمانی که ویکی پدیا داشته باشه صدر درصد معروفه.در ضمن بهتون توصیه می کنم هر رمانی رو که نتونستید پیداش کنید اسمشو تو گوگل بزنید تهش بزنید pdf و بعد بزنید4shared.com.در85%رمان هایی که درخواست میدین این راه کاملا جواب میده.اگه هم رمان معروفی باشه کافیه به ما بگین ما می گردیم اگر تونستیم پیداش می کنیم.

بابت کم کاری ما هم ببخشید چون علاوه بر اینکه واقعا خبر خاصی نیست در این بیست و چند روز هم معلما حسابی اعصابمونو به هم ریختند اصلا یه وضعی هستیم الان!!!



تاريخ : سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, | 16:41 | نويسنده : dumbeldore

این مجموعه از سه جلد اصلی و یک جلد فرعی تشکیل شده.جلد فرعی رو پیدا نکردم!هر وقت پیدا کردم میذارم.

اینم از خلاصه ی جلد یک از آمازون

He held the fate of two worlds in his hands...

Once he was an orphan called Pug, apprenticed to a sorcerer of the enchanted land of Midkemia.. Then he was captured and enslaved by the Tsurani, a strange, warlike race of invaders from another world.

There, in the exotic Empire of Kelewan, he earned a new name--Milamber. He learned to tame the unnimagined powers that lay withing him. And he took his place in an ancient struggle against an evil Enemy older than time itself.

اینم دانلود جلد ها.فکر کنم مجموعه ی خفنی باشه!

Magician

Silverthorn

A Darkness at Sethanon

همه ی جلد ها پی دی افند

برای دانلود جلد اول و سوم روی لینک ها کلیک راست کنید و گزینه ی save target asیاsave link asرابزنید

(تصویری از نسخه ی کامیک اثر)



تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:دانلود رمان خلا موقت,جی کی رولینگ,پی دی اف, | 12:17 | نويسنده : ranius

omidوJuPiTeRعزیز فایل خلا موقت رو به پی دی اف تبدیل کرده اند (یا شاید هم یکیشون و لی هر دو یک لینک رو فرستادن)و در اختیار شما قرار داده اند.

برای دانلود خلا موقت با فرمت پی دی اف روی لینک زیر کلیک کنید.

the casual vacancy

 

واقعا خیلی خوشحال میشم وقتی این همکاری ها رو می بینم.راستی اگه کسی کتاب جدیدی میشناسه که تو چند ماه اخیر منتشر میشه بگه.



تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:دانلود رمان خلا موقت,جی کی رولینگ, | 17:18 | نويسنده : ranius

اینم از این.دیگه فکر نکنم کاری مونده باشه.

دانلود رمان خلا موقت به فرمت ای پی یو بی.

توجه:این رمان فانتزی نبوده و صرفا به خاطر درخواست دوستان و نویسنده اش(که نویسنده ی هری پاتر بوده)در وبلاگ قرار داده شده است.

تذکر:ظاهرا این کتاب مناسب سنین زیر 18 سال نیست و به احتمال زیاد نوجوانان از خواندن آن حوصله اشان سر می رود!خلاصه اینکه من می گم صبر کنید نسخه ی انتشارات کتابسرای تندیس بیاد اونو بخونید.نسخه ی این انتشارات تا پیش از عید میاد

دانلود از اینجا با فرمت ای پی یو بی



تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:نشان آتنا,ریک ریردان, | 17:10 | نويسنده : ranius

خیلی مسخره بود!با همون اولین سرچ پیداش کردم.حدس می زنم قبلا منتشر شده بوده چون هیچ کتابی رو اینقدر راحت تا حالا پیدا نکرده بودم!

نظر هم نمی گم بدین.هر چی کرمتونه.قبلا که نمی دادین.حالا هم انتظاری ندارم.اینو هم گذاشتم چون قولشو داده بودم.

دانلود از اینجا

پسورد:ranius.lxb.com

طبق چیزی که ویکی پدیا نوشته باید امروز منتشر شده باشه

 



تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, | 16:58 | نويسنده : ranius

دوستان سلام.

من دوباره چند روز اینترنتم قطع بود نتونستم به نت سر بزنم.

امروز نشان آتنا منتشر شده.دستم بهش برسه میذارمش

خلا موقت رو هم یکی از دوستان تونسته لینکشو پیدا کنه ولی وقتی من اون لینک رو زدم فایل حذف شده بود.اگه کسی کتاب رو داره خواهشا لطفشو از هری پاتریست ها دریغ نکنه

 

 



تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, | 12:30 | نويسنده : ranius

دوستان چند تا نظر راجع به این کتاب داشتیم که منو ترغیب کرد این مطلب رو بذارم.

اولا که این رمان فانتزی نیست.

دوما این رمان کاملا مخصوص بزرگسالان است و اولین خوانند ه های ان به شدت تاکید کرده اند که کتاب مخصوص سنین پایین هجده سال نمی باشد.حتی شما دوست عزیز.

این کتاب یک رمان در سبک رئال می باشد و اینطور که معلومه واقعا چیز شاهکاری نیست.فکر هم نمی کنم فانتزی دوستان از این کتاب خوششان بیاید و اینکه یک رمان نویسنده اش نویسنده ی هری پاتر باشد دلیل بر فوق العاده بودنش نیست.

با این همه ما تمام تلاشمون رو برای قرار دادن این کتاب در وب می کنیم و خود من با قاطعیت می تونم بگم که تو نت این کتاب لو رفته.ولی به علت در دسترس نبودن چند سایت منبع و یک سایت جستجو گر (که خبرش این روز ها خیلی معروف شده) قرار دادن این کتاب کار فوق العاده سختی است.

خلاصه خودتان پیدایش کنید راحت تر هستید تا من!!!



تاريخ : یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, | 18:23 | نويسنده : ranius

مجموعه بلگریاد توسط لایف گیت داره ترجمه میشه.هرچند که من نتونستم دان کنم.یعنی کلا لینک پیدا نکردم!



تاريخ : شنبه 1 مهر 1391برچسب:, | 15:3 | نويسنده : ranius

سلام.این که من دیر به دیر پست میذارم به خاطر این نیست که خودم حوصله ندارم.کتاب جدید گیر نمیاد.کتاب هایی هم که شما پیشنهاد میدید هم گیر نمیاد.واسه همین باید صبر کنید یه مدتی رو ببینم چی میاد تو اینترنت که خیلی هم جایزه برده باشه



پيچک