تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:, | 11:51 | نويسنده : ranius

خب که چی که لینک ها خرابه؟؟؟؟؟؟؟

به من چه که خرابه؟؟؟؟

می خواستین همون موقع که سالم بودن دانلودشون کنید.

حالا که من یکی یکی کتاب ها رو آروم آروم گذاشتم 150تارو هم رد کردم همه میان می گن لینک فلان خرابه

لینک این خرابه

مال اون خرابه

خودتون باشین اعصابتون داغون نمیشه؟

اینجوری بخوایم حساب کنیم باید از اول شروع به درست کردن همه ی کتاب ها بکنم.کلی هم رمانه.

و اونموقع که من لینک ها رو مثل آب خوردن پیدا می کردم،الان همه ی اون لینک ها یا خراب شدن یا فندق!

و طبیعی هم هست که نشه درستشون کرد

اگه می خواین لینک ها درست شن،بایدخودتون هم وارد عمل شید و  کتاب هایی که دارین و میبینین تو وب خرابند رو همت کنید آپلود کنید و لینکشو در اختیار دوستای وبلاگتون قرار بدید.جای اینکه هی بیاین بگین لینک فلان خرابه

من مگه چند بار میتونم لینک ها رو درست کنم اونم با اینترنت محدود و البته با سرعت اینترنتی ایران؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک