مجموعه ی دیگری از دارن شان:سرزمین اشباح
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, | 15:21 | نويسنده : ranius

کتابهای دارن شان


مجموعه سرزمین اشباح(خیلی قشنگه)


کتاب 1(سیرک عجایب)                 کتاب 2(دستیار یک شبح)  


کتاب 3(دخمه خونین)                   کتاب 4(کوهستان اشباح) 

       

 کتاب 5(آزمون های مرگ)             کتاب 6(شاهزاده اشباح)


 

کتاب 7(شکارچیان غروب)              کتاب 8(همدستان شب)   


کتاب 9(قاتلان سحر)


 

کتاب دهم(دریاچه اشباح)


کتاب 11(ارباب سایه ها)            کتاب 12(پسران سرنوشت)


پسورد:iranbase

 



نظرات شما عزیزان:

Atousa
ساعت19:14---9 بهمن 1394
سلام چرا من نمیتونم این رمان رو دان کنم؟؟؟

آرمین
ساعت12:19---12 خرداد 1394
عالییییییییییییییییییییییییییی یییی من خودم تا هفتشو دارم ولی بقییشو ندارم

paniz
ساعت18:14---11 مهر 1393
man asheghesham aliiiii booooood

محمد
ساعت17:57---9 تير 1392
با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون من این کتاب رو دانلود نکردم ولی قبلا خونده بودم و فکر کردم به کسانی که می خواهن این کتاب رو دانلود کنن بگم که خیلی کتاب قشنگیه ارزش خوندن رو داره.

طاها
ساعت3:55---30 شهريور 1391
مجموعه سرزمین اشباحتون لینکاش خرابه...لینک های سالم و کل کتاب سرزمین اشباح رو جایی موجود میشناسید، خیلی دنبالش هستم...اگه جایی میشناسید، بهم حتما خبر بدید، ممنون میشم
پاسخ:تقریبا همه ی لینک های رمان های فارسیمون خرابند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک