رمان هیلاری داف
تاريخ : شنبه 1 بهمن 1390برچسب:الیکسیر,هیلاری داف, | 14:14 | نويسنده : ranius

هرکی خواست ترجمه کنه به من بگه واسش تبلیغ کنم.

http://www.4shared.com/office/-8zme8L2/Elixir.htm

لینک بالا جلد یک

لینک پایی جلد دو

http://www.4shared.com/get/7D_gyBIN/hilary_duff_-_elixir_02_-_devo.html


نظرات شما عزیزان:

youra
ساعت23:49---2 آذر 1391
سلام

من یورا یکی از مدیران وبسایت لایف گیت هستم.رمان هیلاری داف جلد اول با نام کیمیا در سایت ما در حال ترجمه شدن هست.

راستی خیلی از کتاب ها خصوصا اونهایی که فورشیرد هستند ،خراب اند .ممنون می شم درستشون کنید
پاسخ:چی بگم والا!خدا از سر فورشیرد نگذره


محمد سعید
ساعت0:12---27 اسفند 1390
یه سری به good-life.ir بزن.من خودم اونجا مترجمم.

دستتم درد نکنه واسه وبلاگه با حالت ! به قول معروف آورین !
پاسخ:آمدی جانم به قربانت و لی حالا چرا؟ من لینک ها رو فرستاد واسه قلم طلایی والا قول دادن پس از بررسی ترجمش کنند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک