آرتمیس فاول
تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 14:59 | نويسنده : ranius

 

آرتمیس فاول

 

دانلود کتاب آرتمیس فاول و ماجرای گروگانگیری

 

دانلود کتاب

کتاب 2(آرتمیس فاول و ماجرای شمال)

 


 

دانلود کل کتاب 

 

قسمت اول

 

قسمت دوم
 قسمت سوم

 

قسمت چهارم

 

قسمت آخر

قسمت 3و4و5 رو باید همه رو در یک پوشه قرار بدین تا باز بشه.


آرتمیس فاول 3(آرتمیس فاول و رمز ابدی)

قسمت اول

 

قسمت دوم


آرتمیس فاول 4(آرتمیس فاول وانتقام اوپال) به طور کامل


قسمت اول

 

قسمت دوم

 


آرتمیس فاول5(آرتمیس فاول و مهاجران گمشده)(باید هر سه قسمت رو

دانلود کنین و تو یه فولدر قراربدین تا باز بشه)

 


 

پرشین گیگ


دانلود کل کتاب

 

قسمت اول

 

قسمت دوم

 

قسمت سوم


 


فور شیرد

دانلود کل کتاب

 

قسمت اول

 

قسمت دو

 

مقسمت سوم


 

 

منبع تا اینجا:نمی دونم هرکی می دونه تو نظرات بگه!

 


 

"آرتمیس فاول و دوگانگی زمان"(کتاب 6)

 

دانلود کل کتاب

 


 

منبع: http://www.valimar.ir/

و

http://mohammadrr.mihanblog.com


نظرات شما عزیزان:

من
ساعت19:01---26 آبان 1393
میشه داستان های مردگان متحرک رو بگزارید؟

الهه
ساعت15:33---1 فروردين 1392
سلام!!من 6 جلد اولش رو خوندم و حالا در به در دنبال جلد 7 و 8 میگردم!!!

یه کاری کنین!!


پاسخ:8ترجمش تموم شده.هفت رو هم لینک ندارم


elahe
ساعت18:35---23 اسفند 1391
سلام من نمیتونم از فورشرید دانلود کنم اگه میشه راهنماییم کنیدپاسخ:باید عضو بشی

(تو خود فورشیرد باید عضو باشی)


محمدرضا
ساعت17:47---30 آبان 1391
Fantastic.

بابام در اومد تا اینا رو با هم پیدا کردم خیلی با سایتت حال کردم داداش


mahdokht
ساعت12:20---30 فروردين 1391
من نمیتونم کتاب ششم رو دانلود کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک