دانلود فیلم پرسی جکسون و خدایان یونان
تاريخ : شنبه 17 دی 1390برچسب:پرسی جکسون,لوگان لرمن, | 16:35 | نويسنده : ranius

سلام.پریروز بازدید وبلاگم رکورد شکست.237

خب می دونم خیلی کمه ولی برای منی که خیلی تو وبلاگ ها خودمو معرفی نمی کنم حتی عالیه!

البته به ذهنم هم رسیده یه خورده تبلیغ بد نیست.

مثلا این چطوره:یه شکلک می دوه از راست به چپ می خوره زمین،بلند میشه میگه به این وبلاگ سر بزنید.

یا این یکی.سلام.من یه وبلاگ دارم.که تو وبلاگ منو نداری!دلت بسوزه.

خب.یه وبلاگ دیگه هم به لینک هام اضافه شد.وبلاگ طرفداران لوگان لرمن که عشقمه.دیدم تو ایران این اولین وبلاگیه که به طور تخصصی اخبار لو گان لرمن رو پوشش می ده،منم لینکش کردم.اگه لوگان لرمنو نمی شناسید از اینجا(دانلود فیلم پرسی جکسون و خدایان یونان)

میتونید این فیلم بسیار زیبا که یه چیزی تو مایه های هری پاتره رو دانلود کنید.زیر نویس نداره ولی اگه بخواین می تونید از این آدرس زیر نویس دانلود کنید.که فکر نکنم بهش بخوره.

http://www.sub-titles.net/en/ppodnapisi/podnapis/i/749467/percy-jackson-the-olympians-the-lightning-thief-2010

اگه خواستید میتونید فیلم سه تفنگدار رو هم از این آدرس رو پرده ایشو دانلود کنید.

گوگل-سرچ-سه تفنگدار

 



نظرات شما عزیزان:

بنیامین
ساعت19:56---26 بهمن 1392
سلام.

آمار بازدیدی که لوکس بلاگ نشون می د ه خرابه.

برای مثال چطور ممکنه کد افراد آنلاین 9 نشون بده و آمار لوکس بلاگ آنلاینو 5 نشون بده درحالی که کل بازدید 3 هستش؟



به این آماری که من می بینم نمیشه اعتماد کرد.
پاسخ:چرته ولش کن خودت چطورِی؟


سميرا
ساعت22:05---1 تير 1392
خيلي وبلاگ خوبي داري.
من به شخصه خيلي از پزسي جكسون و لرمن لوگان خوشم مياد.
هر دوتا فقلماشم ديدم پيشنهاد مي كنم حتما ببينينشون مخصوصا پرسي جكسون رو.
انقد دوسش داشتم كه بيشتر از 30-40 بار ديدمش


آلاوه
ساعت19:53---7 شهريور 1391
خیلی دنبال فیلمش گشتم وقتی دیدم برای دانلود گذاشتین خیلی خوشحال شدم ولی حیف که فیلتر بود.خیلی ناراحت شدم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک