ترجمه ی فصل دوم
تاريخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:15 | نويسنده : ranius

 کل اون کسایی که گفته بودند ما همکاری می کنیم از دم  بیخیال ماجرا شدن

هیچ کدوم جواب نمی دن نصفشون هم ایمیل زدن که ما نمی تونیم کمک کنیم حتی یک نفر هم باقی نمونده که بخواد کمک کنه

تا موقعی هم که یه تیم 8-10 نفره حسابی نشیم نمی تونیم درست  ترجمه کنیم

خواهش می کنم کسانی که می توید بیاید تو کار ترجمه کمک کنید



نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت15:13---25 تير 1392
وبتون اوضاعش خيلي خرابه. يا تعطيل كنيد بريد. يا اين كه يه دستي به سر و گوشش بكشيد. خيلي بي نظمه و آپديت هم جزء روياهاشه

احسان
ساعت22:11---6 تير 1392
سلام

راستی اگه هنوز کتاب ترجمه رو انتخاب نکردی من جلد چهار بارتیمیوس رو پیشنهاد می دم.
کاموز در نهایت ترجمه می شه یا به وسیله انتشارات یا یکی از سایت ها.
ولی بارتیمیوس رو فکر نکنم .حداقل افق صد درصد ترجمه اش نمی کنه.
اسمش حلقه ی سلیمانه.
و فکر می کنم ارزشش رو داره.


احسان
ساعت18:05---6 تير 1392
برات توی اون یکی پست نظر دادم.
تایپش و پرافیک و ویرایشش رو می تونم انجام بدم.


مریم
ساعت10:59---4 تير 1392
ایمیلتون رو خوندم. تا چند وقت دیگه فصلی رو که خواسته بودید براتون به همون آدرس می فرستم.
فقط لطفاً یه آدرس دیگه به من بدید که اونجا به اطلاعتون برسونم. پیدا کردن صفحه ی سالم از وبلاگتون کار واقعاً سختیه.


Annabeth
ساعت19:37---3 تير 1392
منم همكاري ميكنم ولي تايپ نميكنم

F.K
ساعت12:34---21 خرداد 1392
من هستم آقا فقط بگین دقیقاً باید چیکار کنم؟

Niloofar
ساعت11:25---2 خرداد 1392
سلام
با تشكر از زحمت هاتون
لطفا ترجمه جلد هاى بعدى مجموعه. Night Huntress رو بزارين
من خيلى وقته كه منتظرش هستم
مرسى


sky
ساعت20:12---30 ارديبهشت 1392
من هم هستم اما نمیدونم وقتی ترجمه کردم بعد باید چیکا کنم مثلا باید تایپ کنم یا نه من که ازتایپ چیزی حالیم نمیشه لطفا شرایطو بیان کن

Arshia
ساعت18:50---18 ارديبهشت 1392
منم شاید بتونم یه کمکی بکنم فقط شرایط مارو هم درک کنید از یه طرف امتحان نهایی بعد هم کنکور! تعداد مترجماتون رو زیاد کنید مقدارش برای هرکس کمتر بشه .لطفا

کیانوش
ساعت13:19---16 ارديبهشت 1392
بابا من کمک میکنم فقط فرصت بده بیستم امتحانا تموم بشه بعد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک