قیمت کتاب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, | 15:35 | نويسنده : ranius

امسال قیمت کتاب سر به فلک کشیده!خلا موقت قراره بیاد:25000تومن

خدا بخیر بگذرونه.من پارسال 100تومن بردم 7،8تا رمان خوب خریدم.امسال فکر کنم 3،4تا بیشتر نتونم بخرم!

کتاب رو وزارت ارشاد کلیشو جویده تازه 25تومن میخوان بدن بیرون.دیگه بقیه کتابارو خودتون فکر شو بکنید.

من تو فکر اینم که آیا می تونم کتاب رو برم یواشکی گاز بزنم بیارم خونه نشخوار کنم یا نه!چون واقعا مثل اینکه چاره ای ندارم!دارم فعلا با دفتر ریاضی تمرین می کنم!!!!!!

اینو گفتم پولاتونو جمع کنین.نگید نگفتم!



نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی
ساعت22:28---24 فروردين 1392
آی گل گفتی رانیوس جون

بنده قص داشتم با 200 تومن 15 تا کتاب بخرم انگار قست نبود !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک