واقعاً ناامید شدم
تاريخ : سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, | 15:5 | نويسنده : dumbeldore

 به دلیل استقبال نکردن شما از شروع ترجمه کتاب کارآموز رنجر جلد پنجم

دیگه این مجموعه ترجمه نمیشه.

یا اگر هم بشه روی وبلاگ نمی ذارمش.می ذارم همونطور که نویسنده اش گفته جلد هفتمش توسط گروه پایونیر ترجمه بشه و بعد این رو می ذارم.

اما به دلیل اینکه دوست دارم این وبلاگ کار ترجمه اش رو شروع کنه.یک نظرسنجی می ذارم

امروز   92/1/19    هستش

از امروز 3 هفته فرصت هست تا کتاب مورد نظرتون برای ترجمه رو انتخاب کنید 

اگر تا 3 هفته ی دیگه نظر ها حداقل به 60-70 تا نرسه من به سلیقه ی خودم یک کتاب رو انتخاب خواهم کرد

اگر کتابی مد نظر دارید و توی گزینه ها نیست توی نظرات بگید تا بزارم.

واقعاً تاسف می خورم که این وبلاگ با روزی لااقل 1000 تا بازذیذ چرا روزی یک نظر توش نوشته میشه؟

یک کمی به ما هم فکر کنید.من امیدوارم که هر کسی وارد این وبلاگ میشه حتی اگه کتاب مورد نظرش رو پیدا نکرد کتاب دیگه ای پیدا کنه یا لااقل کمی اطلاعات به دست بیاره

می دونم که در 70% مواقع این طور هست یا لااقل امیدوارم باشه

انتظار زیادی نیست که از شما بخوام 1 دقیقه وقت بگذارید و نظر بدید

بعد از 3 روز 70 نفر این فصل اول رو دانلود کردند اما فقط دو نفر یه متشکرم ساده نوشتند

باورکنید آدم زورش میاد وقتی این دو تا رقم رو مقایسه می کنه

این هم بگم که اگه کارآموز رنجر اکثریت آرا رو بیاره دوباره شروع به ترجمش می کنم

از هر کسی هم که امکانش رو داره خواهش می کنم برای این نظر سنجی تبلیغ کنه

برای گروه ترجمه هم هنوز به یاری شما نیازمندیم

هر کسی می تونه بیاد کمک کنه تا سریع تر یه کار ترجمه رو شروع کنیم

در ظمن اگر کتابی برای ترجمه مد نظرتون هست اسمش به انگلیسی و اسم نویسنه اش رو تو نظرات بذارید



نظرات شما عزیزان:

بنیامین
ساعت18:14---24 فروردين 1392
ممنونم*1000این 1000پیام حساب میشه پس باید کارآموز رنجرو ترجمه کنی


mohammad ali
ساعت10:59---23 فروردين 1392
لطفا به ادامه ترجمه کاراموز رنجر بپردازیدپاسخ:خواهش میشه احتمالاً همین کار رو خواهیم کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک