نه...خوشم اومد!
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 15:23 | نويسنده : ranius

بعللله!

می بینم که در نبود ما وب رو حفظ کردین،خوشم اومد!

من کامپیوترم به فنا رفت!اونم خیلی مسخره.یه لحظه پریزش شل شد،بعد از یک هفته که تو تعمیرگاه بود،الان حافظش پریده!!!هههه

تازه حدود دو گیگ رمانم همراهش پرید

ههههههه

الان از خوشحالی تو پوستم نمی گنجم

فقط نمی دونم چرا یه صدایی هست که میگه اگه سرتو بکوبی به ستون،میتونی اونورشو ببینی!

مرددم حرفشو باور کنم یا نه

به هر حال من تصمیممو گرفتم

می خوام سرمو بکوبم به ستون و از این وضع راحت شم!

میخوام واقعیتو ببینم

پس برای شادی این مرحوم صلوات بفرستید تا من بکوبم

آیییییی نفس کش....

(بوففف،،فففف!)

(فکر کنم الان فهمیدین چقدر اوضام خرابه!فکر کنم باید از مزحله ناباوری کم کم به خود باوری برسم!)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک