تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 11:36 | نويسنده : dumbeldore

آقا این طوری نمی شه

من یه تیکه از اول کتاب اول این مجموعه کتاب رو خوندم خیلی خوشم اومد

ببینم ما که روزی این همه بازدید کننده داریم یه نفر مترجم توش پیدا نمیشه؟؟؟

بیاین دست به دست هم دهیم این کتابارو ترجمه کنیم

هر چند من خودم نمی تونم ترجمه کنم اما می تونم در قسمت های دیگه ای کمک کنم

هر کسی مایل هست که تو ترجمه ی این کتاب ها مشارکت کنه  تو نظرات همین پست بگه

و همه هم مشخصات خودشون رو از قبیل : اسم و ایمیل و اگر خواستید یه شماره ی موبایل  تو نظرات خصوصی بگن

یا تو نظر سنجی که در همین رابطه هست شرکت کنه ببینیم چند نفر جمع می شیم کارو شروع کنیم؟؟؟

این میشه اولین کار ترجمه ی این وبلاگ

البته اگه شما عزیزان توی این کار مشارکت کنید



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:24---1 بهمن 1391
سلام، من فقط میتونم واست ترجمه کنم ،یعنی 2ماهی 1 کتاب میتونم واست ترجمه کنم البته این 2 ماه واسه اینه که تایپش هم با خودمه اگه کسی باشه که تایپ رو به عهده بگیره ماهی 1 کتاب، البته اگه دانشگاه بزاره و وقت کنم بیشتر از اینم میتونم کمکت کنم

دوست داشتی کتاب مورد نظر رو واسم ایمیل کن پاسخ:نه دیگه فکر نکنم ترجمه ای رو بخوایم شروع کنیم.باز هم ممنون


fhantom
ساعت11:48---22 آذر 1391
نظرم عوض شد من اماده هستم کمک کنم فقط فصل به فصل به من برسون

fhantom
ساعت19:27---19 آذر 1391
اقا من می تونم کمک کنم اما تنهای نمیشه ما به چند نفر دیگه احتیاج داریم ازجمله مترجم های بیشتر و ویراستار اگه افراد بیشتری اومد من هستم از الان می تونی به من اعتماد کنی اما اگه استقبال نشه من تنهای نمی تونم همه ای کار هارو کنم

adineh
ساعت20:25---18 آذر 1391
سلام.میبینم ک خیلی گیر کردی!!!
من میتونم ترجمه کنم.اماااااااااااااااا...اصلا طرفای تایپ فارسی نمیرم.خلاصه ما کمکی نمیکنیم
دوستان با مرام بشتابند
منم که با همین نسخه های انگلیسی حالشو میبرم


محمد مهدی
ساعت12:57---16 آذر 1391
سلام دامبلدور جان



منم ترجمم زیاد خوب نیس !پاسخ:ازت خیلی ممنونم می دونستم می تونم رو کمک تو حساب کنم


محمد مهدی
ساعت12:57---16 آذر 1391
سلام دامبلدور جان



منم ترجمم زیاد خوب نیس !پاسخ:منم میتونم تو کارهای گرافیکی کتاب کمک کنم! چقدر به هم شباهت داریم ما...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک