در نظر سنجی جدید حتما شرکت کنید
تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, | 21:52 | نويسنده : ranius

اخیرا لوکس بلاگ امکان راه اندازی فروم در وبلاگ رو محیا کرده.سوال نظر سنجی ما هم این است که:

اگه من فروم درست حسابی بزنم،شما توش فعالیت می کنید یا نه؟چون من فروم را می خوام واسه شما بزنم که مطالبتون رو خیلی راحت توش ارائه بدین.اگه شما فعالیت نکنید یا حوصلشو نداشته باشید،فروم نباشه خیلی بهتر از اینه که خاک بخوره!وگرنه من که خودم وبلاگ دارم نیاز به فروم ندارم که سرش وقت و انرژی بذارم!

گزینه ی شلغم هم همینجوری گذاشتم!آخه پارسال تو شورای دانش اموزی مدرسه هفتاد نفر رو شمردم که به هویج رای داده بودند!در صورتی که نفر اول که برنده شد 56 رای آورد!

پس حتما تو نظر سنجی شرکت کنید.احتمالا برای کسایی که میخوان ترجمه رو شروع کن محیط مناسبی رو فراهم خواهیم آورد

دست به دست هم دهیم به مهر

وبلاگ خویش کنیم آباد

با تشکر

مدیریت وبلاگ رانیوس(و شرکا)



نظرات شما عزیزان:

adineh
ساعت20:46---18 آذر 1391
تو اول کمک کن من بتونم عضو بشمپاسخ:والا من که نمی دونم مشکل چیه وبسایت که نیست عضویتش خراب شه من درستش کنم.اگه اشکالی هم باش به خاطر لوکس بلاگه!

محمد مهدی
ساعت12:25---10 آذر 1391
ماشا الله چه استقبالی شد !!!!!!!

محمد مهدی
ساعت14:20---9 آذر 1391
بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــزن داداش

ما پایه ایم .

مدیریت وبلاگ شکارچیان اژدها (محمد مهدی) و رفقا !!!
پاسخ:مرسی داداششششششش بذار ببینیم نتیجه نظرسنجی چی در میاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک