ترجمه !!مطلب ارسالی از47
تاريخ : 12 آبان 1391برچسب:, | 17:10 | نويسنده :

سلام دوستان من یکی از طرفداران فانتزی هستم دلم میخواد ترجمه ی یک کتاب رو امتحان کنم

از دوستان میخوام یک کتابی که دوست دارن ترجمه بشه و در حال حاضر کسی ترجمش نمیکنه

و نمیخواد بکنه رو معرفی کنن 



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت12:11---12 آذر 1391
سلام کتاب
name of the wind (the kingkiller chronicler #1)
رو پیشنهاد می کنم
حتی اگه ترجمش نمی کنین حتما بخوونین خیلی قشنگه اگه نخونین کل عمرتون بر فناست
جلد دوش هم هست
the wise man's fear


F.J
ساعت23:32---8 آذر 1391
کتابهای جیمز پیترسون چطوره؟

erfan
ساعت19:57---29 آبان 1391
برو کمک اعضای ناراروگ که بد جوری تو ترجمه پسر نپتون موندن هم کتاب قشنگیه هم کلی آدم در انتظارشن یا یه کار جالب تر ، برو جلد سه رو ترجمه کن<نشانه آتنتا> اونجوری وقتی اونا پسر نپتونو تموم کنن کلی از فصلای ناشانه اتنا هم ترجمه شده ولی قبلش یه همهاهنگی با ناواروگ و افسانه ها بکن چون مثل ین که افسانه ها قرار بود این کارو بکنه

erfan
ساعت19:56---29 آبان 1391
برو کمک اعضای ناراروگ که بد جوری تو ترجمه پسر نپتون موندن هم کتاب قشنگیه هم کلی آدم در انتظارشن یا یه کار جالب تر ، برو جلد سه رو ترجمه کن<نشانه آتنتا> اونجوری وقتی اونا پسر نپتونو تموم کنن کلی از فصلای ناشانه اتنا هم ترجمه شده ولی قبلش یه همهاهنگی با ناواروگ و افسانه ها بکن چون مثل ین که افسانه ها قرار بود این کارو بکنه

مهريار
ساعت22:51---18 آبان 1391
The Blade Itself رو خوندم جلد اول 3 گانه اولين قانونه كه الان دارم جلد دومش رو ميخونم. ولي براي ترجمه توصيه نمي كنم چون كتاب اول خيلي كند پيش ميره و احتمالا ازش استقبال نميشه (گرچه شخصيت پردازيش فوق العاده است)

سري mistborn (زاده مه يا چنين چيزي) مجموعه خيلي خوبيه 3 جلده و سيستم جادوي منحصر بفردي داره، نويسنده اش جوونه و تو چند سال اخير شهرت خوبي كسب كرده (براندون ساندرسون) ضمن اينكه نثر سر راست و رواني داره.

كتاب ديگري داره به اسم The Way of Kings كه اولين جلد از يك سري حماسيه من نخوندمش ولي توي وب پر از تعريف و تمجيد ازونه، شايد بهتر باشه اونو امتحان كني، بهرحال جلد هاي بعديش هم كه مياد اگه از اينكار خوشت اومد ميتوني با ترجمشون ادامه بدي.

فقط اميدوارم كتابهاي چيپ عشقي خوناشامي يا بعضي از آثار ضعيف تينيجري رو دست نگيري.

اين نظر من بود اميدوارم كمك كنه.
پاسخ:واقعا کتاب های عالی ای رو معذفی کردی!خصوصا mistborn


محمد مهدی
ساعت20:58---17 آبان 1391
ranius سلام .


از دستم ناراحتی ؟؟


چرا جوابمو نمیدی؟؟


در هر حال اگه از دستم ناراحتی از طرف خودم وکل وبلاگ شکارچیان اژدها ازت معذرت می خوام ویه سوال :


ترتیب کتابای نارنیا چیه ؟
پاسخ:حاجی من غلط بکنم مگه شما چیکار کردی من بخوام ناراحت باشم!!!!!!!من این دو هفته همش امتحان داشتم وقت نکردم به مولا!
ترتیب نارنیا رو خودم هم دقیق نمی دونم ولی فکر کنم قبلا یه بار نوشتمش.


Armita
ساعت14:13---17 آبان 1391
کتاب دوم وقایع نگاری کین
پاسخ:این کتاب هم اکنون توسط فروم پرشین بکس داره ترجمه میشه


deviltrap
ساعت20:47---14 آبان 1391
خاطرات دورگه چطوره؟

sunny
ساعت20:41---14 آبان 1391
میشه ناهمتا روترجمه کنین
این کتاب در دست ترجمه است


سجاد
ساعت19:39---13 آبان 1391
سلام

من این کتابهارو پیشنهاد میکنم:

1-The Blade Itself

2- MALAZAN BOOK OF THE FALLEN

باید کتابهای قشنگی باشن ولی کسی بجز خود شما تا حالا حتی اسمشونم نیاورده چه برسه به ترجمه
پاسخ:آره .منم اولش دنبال این رمانا می گشتم که به همین نتیجه رسیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک