مطلبی در مورد خلا موقت
تاريخ : پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, | 12:30 | نويسنده : ranius

دوستان چند تا نظر راجع به این کتاب داشتیم که منو ترغیب کرد این مطلب رو بذارم.

اولا که این رمان فانتزی نیست.

دوما این رمان کاملا مخصوص بزرگسالان است و اولین خوانند ه های ان به شدت تاکید کرده اند که کتاب مخصوص سنین پایین هجده سال نمی باشد.حتی شما دوست عزیز.

این کتاب یک رمان در سبک رئال می باشد و اینطور که معلومه واقعا چیز شاهکاری نیست.فکر هم نمی کنم فانتزی دوستان از این کتاب خوششان بیاید و اینکه یک رمان نویسنده اش نویسنده ی هری پاتر باشد دلیل بر فوق العاده بودنش نیست.

با این همه ما تمام تلاشمون رو برای قرار دادن این کتاب در وب می کنیم و خود من با قاطعیت می تونم بگم که تو نت این کتاب لو رفته.ولی به علت در دسترس نبودن چند سایت منبع و یک سایت جستجو گر (که خبرش این روز ها خیلی معروف شده) قرار دادن این کتاب کار فوق العاده سختی است.

خلاصه خودتان پیدایش کنید راحت تر هستید تا من!!!



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:03---8 مهر 1391
سلام...
از اینجا میشه دانلودش کرد :
http://www.rodfile.com/h8di4ssyoul4/The_Casual_Vacancy_- _J.K._Rowling.pdf.html
در ضمن من خودم دارم ترجمش می کنم
اگه خواستین بگین تا بخش بخش بزارم برای دانلود...
ممنون.


eragonpotter
ساعت21:53---7 مهر 1391
لينك 30 صفحه ي اولش تقديم به شما
http://uploadfa.net/uploads/13487365601.rar


darklord
ساعت18:54---6 مهر 1391
ترو خدا اینجوری نگین.همه امیدما به شماس.شمانتونین دیگه من عمرا بتونم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک