تاريخ : شنبه 1 مهر 1391برچسب:, | 15:3 | نويسنده : ranius

سلام.این که من دیر به دیر پست میذارم به خاطر این نیست که خودم حوصله ندارم.کتاب جدید گیر نمیاد.کتاب هایی هم که شما پیشنهاد میدید هم گیر نمیاد.واسه همین باید صبر کنید یه مدتی رو ببینم چی میاد تو اینترنت که خیلی هم جایزه برده باشه



نظرات شما عزیزان:

47
ساعت10:36---7 آبان 1391
آقا كاراموز رنجر ترجمه ميشه ؟
پاسخ:ظاهرا قراره جلد بعدی به صورت جلد کامل تحویل داده بشه


آرمیتا
ساعت10:40---4 مهر 1391




با سلام







به صورت اتفاقی تو یکی از تحقیقات تم با کتاب سه جلدی خواننده معروف هیلاری داف برخورد کردم واز موضوع داستان خوشم امد



و از این هفته شروع به ترجمه کردم



اگه مایل باشید می تونم بعد از تمام شدن هر فصل بهتون بدم ولی چون بلگرید رو هم دارم



پس کمی با وقفه میادش چون 450 صفحه ای هست.







اگه مایل بودید براتون میفرستم همراه عکس روی جلد
پاسخ:دستتون درد نکنه.این رمان اولین رمانی بود که دنبالش گشتم وپیداش کردم.واسه همین دوست داشتم یکی ترجمش کنه بفهمم چیه/اصلا کلید اصلی این وبلاگ رو این رمان زد ولی بعدا که چند ص خوندم خوشم نیومد


مهريار
ساعت20:58---1 مهر 1391
در ضمن احساس ميكنم سليقه فانتزي خوني توي نت واقعا پايينه، البته شايد هم بخاطر اينه كه بيشتر مخاطبهاي اين ژانر توي ايران نوجوانهاي زير 20 سال هستن و بزرگسالها فانتزي خوني رو كسر شان خودشون ميدونن!

جالبه در حاليكه مجموعه هاي سستي مثل 39 سرنخ و اكادمي خوناشام و حتي داستانهاي واركرافت فقط بخاطر اينكه مخاطبشون نوجوانه حتي دارن ترجمه ميشن ولي بيشتر آثاري كه توي لينك نظر قبليم معرفي شدن حتي اسمشون هم شنيده نشده (بجز نغمه آتش و يخ كه اونهم انگار مترجم ديگه ولش كرده)

البته زحمات كساني كه براي ترجمه آثار فانتزي وقت ميگذارند قابل تقديره ولي كاش آثارشون رو با وسواس بيشتري انتخاب ميكردن كه سطح سليقه مخاطبانشون رو هم بالاتر ببرن.

ببخشيد ديگه فكر كنم زياد حرف زدم، موفق باشي.
پاسخ:هی...دیگه منم از دست این چیزا افسردگی گرفتم!واقعا اعصابم از این کتاب ها خورده.سی و نه سرنخ رو بیشتر به خاطر سبک داستانیش می خونم و گرنه به خودم بود نمی خوندم.این که چطور میشه در حین داستان از اطلاعات صحیح تاریخی به نفع رمان استفاده کرد 90درصد مشکلات ما تو کتابخونی به خاطر بدی کتاب هاست.به خاطر همین من از رمان های عشقی خوناشامی بیزارم چون معتقدم نویسنده هاشون بیشتر از شرایط نوجوانان در اون سن بهره می برند و به نوعی کاملا تجاری می نویسند. یه مدت خسته ام اما به زودی با نیرو های تازه بر می گردم


مهريار
ساعت20:49---1 مهر 1391
اينو نظرو زير پست اولين قانون نوشتم ولي گفتم شايد اونجا نبينيش دوباره ميفرستم:
آقا دلمو بدرد اوردي با اين حرفي كه زدي و ميگي كه احتمالا هيچكي نميخوندش!
اگه خوشحالت ميكنه من در حال خوندن جلد اولش هستم و اونقدر جذبش شدم كه مطمئنا تمام 5 جلد (سه جلد سري و دو جلدمستقل) رو خواهم خوند.
به اين آدرس يك نگاهي بنداز، بعضي آيتمهاش رو توي وبلاگ نديدم بخصوص Acacia كه خيلي دوست دارم بخونمش ولي براي دانلود پيداش نكردم
http://bestfantasybooks.com/top25-fantasy-books.php


armaneiran
ساعت18:04---1 مهر 1391
سلام:

خوبی؟ خوشی؟ امید که باشی.

من خیلی وقته ثبت نام کردم الآن یه مدته وقت ورود بهم واسه یوزر پس گیر میده میگه اشتباهه.

نمی دونم چکارش کنم؟
پاسخ:نمی دونم!من نمی تونم رمز اعضا رو ببیم یا اکانتشونو ویرایش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک