این بود آرمان های ما؟
تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, | 19:56 | نويسنده : ranius

یعنی چی؟

من رمانی رو که یک هفته از انتشارش نگذشته بود رو پی دی اف گذاشتم

خودتون هم که درخواست داده بودیدش

دیگه چرا نظر نمی دین؟

این بود آرمان های ما؟



نظرات شما عزیزان:

یسرا
ساعت9:56---3 آبان 1391
سلام من مدتییه که با این وب آشنا شدم.واز صمیم قلب از شما ممنونم.

selena
ساعت20:00---23 شهريور 1391
جالبه زده 4 نظر ولی فقط 2 تا را نشون میده





نمیشه یک کاری کرد نظرات داخل هر پست نشون داده بشه نه یک صفحه جدا براش باز شه؟؟؟؟
پاسخ:اولا که دو تا از نظرا تایید نشده بودند دوما اگه بشه هم من نمی دونم چطور


selena
ساعت22:07---22 شهريور 1391
مرسی





شرمنده که مدتی نبودم و نظر ندادم








مرسیپاسخ:دشمنت شرمنده!


ruby
ساعت12:41---20 شهريور 1391
واقعاً ازت ممنونم . چون حتی آدمی مثل من که رمان انگلیسی نمی خونم من خوام این کتابو دانلود کنم و بخونم

Irandokht
ساعت22:03---18 شهريور 1391
رانیوس خان قهر نکن. من خودم امسال پشت سر هم بدبیاری اوردم و واقعا امیدوارم حال و روز همه بهتر از من باشه چون امسال هنوز حتی یه خبر خوب هم نشنیدمپاسخ:نه بابا قهر نکردم که! من فقط گفتم چرا نظر نمی دین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک