درمیان دیگران.جو والتون
تاريخ : شنبه 18 شهريور 1391برچسب:درمیان دیگران,جو والتون, | 13:42 | نويسنده : ranius

سلام دوباره

من یه چند روزی بود سرم شلوغ بود.یکی از اقوام فوت کرده بود و منم نمی تونستم مطلب بذارم.شرمنده!

احتمالا دوباره بعد از مدتی چند روز نتونم پست بذارم ولی همه تلاشمو می کنم.

خب بریم سر این رمان.

وقتی بعد از چند روز تو سایت ها رو جستجو می کردم چشمم به لیست برنده های  جایزه ادبی هوگو افتاد و این رمان رو دیدم که تونسته بود در رقابت با رمان هایی مثل جلد پنجم نغمه آتش و یه به برتری برسه و جوایز هوگو و نیبولا رو دریافت کنه.

از اونجاییی که من یه استعداد خدادادی در یافتن و قرار دادن لینک دارم(!)،این رمان رو پیدا کردم و لینکشو مستقیم کردم حالا هم واستون برای دانلود میذارمش.


این کتاب برعکس ماجراهای هری پاتر نوشته شده و درباره دختری از یک خانواده جادوگر است که به جای مدرسه جادوگری، راهی یک مدرسه عادی می‌شود. این کتاب که دومین جایزه خود را به دست آورده پیش از این جایزه «نبولا» را دریافت کرده بود و در میان فهرست نامزدهای جایزه جهان فانتزی نیز که ماه نوامبر(آبان) برنده‌اش را معرفی می‌کند، جای دارد.

Among others

pass:ranius.lxb.com



نظرات شما عزیزان:

nahid.el
ساعت14:16---15 آذر 1391
اگه کتابش رو یه انتشاراتی ترجمه کرد حتما خبر بدین.مرسی

سرور
ساعت14:14---18 مهر 1391
ببخشید کلمه ی عبور برای دانلود چیه.پاسخ:مگه ننوشتم؟

selena
ساعت20:03---23 شهريور 1391
مرسی

خیلی خوبه که یک توضیح فارسی هم میذاری

مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک