درخواست اطلاعات درباره ی قدرت اژدهایان
تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, | 15:33 | نويسنده : ranius

با توجه به اینکه این کتاب ظاهرا در ویکی پدیا صفحه نداره من به یه سری اطلاعات نیاز دارم تا بتونم بذارمش.

مثلا این که مجموعست یا کتاب تک

اسم انگلیسی جلد های این کتاب

موضوع

وهر چی که ازش میدونید.البته صفحه ی ویکی پدیاش رو پیدا کنید از همه ی اینا که نوشتم بهتره!

من دیگه برم تا فردا

منتظر نظراتتون واسه پست ناهمتا هستم



نظرات شما عزیزان:

selena
ساعت19:07---7 شهريور 1391
لام من متن زیر را پیدا کردم



At the end of the Huri Wars the Dragons were betrayed and locked in crystal orbs by Duman, an elf who had been seduced by the Black Arts. However, one of the Dragons evaded capture and hid his power until centuries later it found its' way to a young orphan girl.



گویا کتاب معروفی نیست ولی جالبه سایت افسانه ها 5 فصلش را ترجمه کرد



اسمش به انگلیسی می شه



Dragonspower



نویسنده اش هم گویا



Tantse Thompson




پاسخ:به هر حال وظیفه ی من گذاشتن برترین رمان های فانتزیه.رمانی که حتی تو ویکی پدیا صفحه نداشته باشه معلومه که جز برترین ها نیست.از شما هم ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک