دانلود خاطرات دورگه
تاريخ : جمعه 27 مرداد 1391برچسب:دانلود قهرمانان المپ,خاطرات دورگه,ریک ریردان, | 12:27 | نويسنده : ranius

هوراااااااااااااااا

بالاخره لو رفت!

تقریبا مطمئنم اولین وبی هستم که این کتاب رو با فرمت پی دی اف در اختیار  شما میذاره

گفتم که مثل پلنگ کمین کردم

نگفتم؟

اینم شد نتیجش.خاطرات دورگه!

من نظر می خوام!

دانلود خاطرات دور گه با فرمت پی دی اف از لینک زیر

The demigod diaries

پسورد:ranius.lxb.com



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت11:19---23 مهر 1393
دمت گرمممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم


اپال
ساعت8:26---25 اسفند 1391
ببخشيد ولي شما فارسيش رو نداري تو رو خدا جواب بدهپاسخ:توسط افسانه ها داره ترجمه میشه

باناماحا
ساعت16:12---9 مهر 1391


Armita
ساعت17:34---2 مهر 1391
من خیلی این این رمانو دوست دارم و به نظرم قهرمانان المپ بهتر از پرسی جکسونه راستی من آخرش نفهمیدم سایکلاپس ها بچه های گایا ان یا پوسایدون یا هفاستوس تو هر کتاب یه چیزی نوشته

فرزان
ساعت12:24---28 مرداد 1391
انصافاً کارت عالیه! روی Mark of Athena حتماً روت حساب می کنیم! الان تا داستان دوم رو خوندم! خیلی قشنگ بود! فصل مربوط به لوک خوب بود ولی به پای داستان پرسی نمیرسید!

نظرات خیلی کم هستند!



پ.ن: در زمینه ی ویراستاری کارت چه طوره؟ تو این فکر بودم که پرونده های دورگه رو بدم ویراستاری کنی.
پاسخ:تمومش کردی؟ فکر کنم بتونم ویراستاریش کنم


mmehdi
ساعت21:04---27 مرداد 1391
عالی
دست درد نکنه
داشتم دنبالش می گشتم


hero of iran
ساعت20:59---27 مرداد 1391
افرین.واقعا ترکوندی.سرعت عملت عالیه.

Omid
ساعت15:26---27 مرداد 1391
ممنون و میشه داخل وبلاگم بذارمش؟؟
همین لینک رو بذار خودت آپ نکن چون ما کلی زحمت کشیدیم


فرزان
ساعت14:30---27 مرداد 1391
واقعا واقعا واقعا ممنون.پاسخ:خواهش می کنم انصافا سرعت عمل رو داشتی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک