100کتاب برتر نوجوانان از دیدگاه ان پی آر
تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, | 12:42 | نويسنده : ranius

چند روزی است که ان پی آر یک لیست از 100 کتاب برتر نوجوانان تهیه کرده و همونطور که می بینید توی همه ی سایت ها ازش حرف می زنند

بد نیست این نکات رو درباره اش بدونید:

این نظرسنجی یک نظر سنجی اینترنتی بوده پس نمی توانسته سن افراد و نوجوان بودنشان را تشخیص دهد.به احتمال زیاد بزرگسالان هم در این نظرسنجی شرکت کرده اند.

از انجایی که یک نظر سنجی اینترنتی بوده خیلی راحت میشده توش تقلب کرد!

هابیت که پیش درآمدی بر ارباب حلقه هاست رتبه اش از خود ارباب حلقه جلوتر است!

ارباب حلقه ها در 6رتبه اول جایی ندارد!!!!!!!

رمان وراثت کریستوفر پائولینی رتبه اش 48 است درحالی که رمان مزایای سر به زیر بودن رتبه اش شانزده است و سیزده دلیل برای چرا رتبه اش 24 و گرگ و میش رتبه اش 27 است!!!!!در حالی که من حتی اسم این دو رمان اول که گفتم را پیش از ساخت فیلمشان نشنیده بودم!و در حالی که نارنیا در لیست نیست(!)رمان گرگ و میش رتبه ای زیر سی دارد.این یعنی این که طرفداران این کتاب از وجود مایه گذاشته اند تا این کتاب را به لیست برسانند و گرنه هیچکدام از سه کتاب ذکر شده ارزش بودن در میان 100کتاب برتر نوجوانان راندارند!!!!

به جز رتبه ی اول که هری پاتر و رتبه چهارم که رمان ناتوردشت است هیچکدام از کتاب های موجود در لیست رتبه ای منطقی ندارند!

پرسی جکسون یکی از پرطرفدارترین رمان های جهان در لیست نیست!

نمی خواهم از ارزش نظر سنجی بکاهم ولی این ها واقعا رتبه بندی های عجیبی هستند که در هیچ لیستی من ندیده ام!



نظرات شما عزیزان:

نوژن
ساعت12:06---28 مرداد 1391
همین که گرگ و میش ! 27ه نشون میده کیا رای دادند دیگه ... جای ناراحتی نداره ...
این لیست من

1 . هری پاتر
2 . وراثت
3 . پرسی
4 . نارنیا و بقیه ...


یه کاربر
ساعت11:41---24 مرداد 1391
بنظر من که جای مجموعه سری کتابهای انه شرلی واقعا جز 10 کتاب برتر دنیا برای نوجونهاست

سپاس


پاسخ:من که از مجموعه های این مدلی اصلا خوشم نمیاد.به نظرم آن شرلی مال 12به پایینه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک