نقشه های سرزمین های جادویی!

تا حالا براتون سوال پیش اومده سرزمین های جادویی توی رمان ها چه شکلی اند؟

مطمئنم از این پست و پست هایی که در اینده میذارم در این باره لذت می برید(و صد البته متاسفانه بدون منبع کپی می کنید.اینو از هیچ جا خودم کپی نکردم.همشونو خودم پیدا کردم.حد اقل کپی می کنید یه ذره وژدان داشته باشید منبع رو بنویسید.)

نقشه ی نارنیا

نقشه ی دنیای میانه(ارباب حلقه ها)

نقشه ی دلتورا

دنیای زیرین در پرسی جکسون

نقشه ی چرخ زمان

بعدا بقیشونو میذارم

نظر بدید چه سرزمین های دیگه ای رو بذارم

و همینطور با منبع کپی کنید و گرنه کاری رو می کنم که نه خودم و نه شما هیچکدوم دوستش ندارید.(این دفعه جدی ام)



نظرات شما عزیزان:

selena
ساعت16:37---24 مرداد 1391
نمیشه نقشه ها را در یک آپلودر عکس آپ کنی؟؟اونطوری راحتره باز کردنشون و مشکلی ز لحاظ فل فل ی بودن پیش نمیاد

بازم

مرسی


selena
ساعت16:35---24 مرداد 1391
مرسی واقعا کارتون حرف نداره.



راستی الان که دارم نظر میدم زده 2 نظر ولی من هیچی نمی بینم.چرا؟پاسخ:برای اینکه باید تایید شن و من در روز مگه چند بار می تونم نظرات رو کنترل کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک