outlander.دایانا گابالدون
تاريخ : جمعه 20 مرداد 1391برچسب:outlander,دایانا گابالدون, | 15:0 | نويسنده : ranius

خوب این کتاب هم مثل همه لینکش خراب شده بود

متاسفانه پی دی اش فقط دو سه جلدش پیدا می شد.

منم هفت جلدشو ای پی یو بی پیدا کردم

لینکاشون درستند ولی خودم دان نکردمشون و نمی دونم کتاب هستند یا نه

فرمتشاون یک بار دیگه می نویسم.ای پی یو بی اند.پس باید ای پی یو بی ریدیر رو برای خوندنشون دانلود کنید

دانلود از لینک های پایین

 

روی لینک ها کلیک راست کنید بعدش save link as رو بزنید



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت9:25---21 مرداد 1391
ببینم تو خودت این کتاب رو می خونی این که یا دویله نشدند یا اگر دوبله شدند خیلی قدمی هستن چند تا رمان دوبله جدید بزار در ضمن رمان شش گانه جان کریستفر را هم بزار
پاسخ:اولا دوبله مال فیلمه این رمانه!در مورد رمان صحیح واژه ی ترجمه است دوما من این کتاب رو گذاشتم چون درخواست داده بودند در ضمن من رمان فانتزی میذارم نه حماسی سوما من رمان های برتر فانتزی رو میذارم و کاری ندارم فارسی اند یا نه چهارما اگر بخوام می تونم هر کتابی رو که انگلیسی باشه بخونم.ولی چون از رمان های سبک رمانس خوشم نمیاد نمی خونمشون.دقیقا به همین خاطره که از رمان های خون آشامی ای که جدیدا مد شده متنفرم


selena
ساعت8:53---21 مرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک