لینک وراثت چهار
تاريخ : یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, | 14:0 | نويسنده : ranius

من اینو قبلا گذاشته بودم منتها چون یکی از دوستان فرستاده بودند،گفتم روشونو زمین نندازیم بذاریمش.

(البته لینک قبلیه فورشیرد بود.این یکی پیکوفایله)

دانلود وراثت چهار از اینجا

فرستنده(selena)



نظرات شما عزیزان:

Eragon potter
ساعت23:10---1 مهر 1391
بابت زبان انگليسي كتاب واقعا ممنونم خيلي دوست داشتم داشته باشمش.بعد ازتون يه سوال داشتم.مي خواستم بدونم به جز چهارده فصل ترجمه شده ي كتاب چهارم نسخه ي ديگه اي هم ازش هست يا نه؟حتي اسكن شدش؟!
پاسخ: من خودم خیلی از این کتاب خوشم میاد شاید بشه گفت 5-6 ساعت دنبال ابن تو وب چرخیدم ولی پیدا نکردم حتی اسکن شدش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک