دانلود کتاب های محفل اسرار آمیز ( the secret circle) اثر ال.جی.اسمیت

کل کتابها به زبان انگلیسی هستند

البته جلد اول و دوم این مجموعه توسط سایت افسانه ها ترجمه شده

The Initiation.1

The Captive.2

The Power.3

The divide.4

بقیشون هم تا شب می ذارم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

selena
ساعت13:41---14 مرداد 1391
مرسی

من خیلی لین سری را دوست داشتم.با این که تین ای جری بود ولی قشنگ بود


Hamid
ساعت16:37---12 مرداد 1391



دوست عزیز جناب عالی که همیشه تاکید اصرار و ابرام میکنی که نظر بدهید حداقل کمی احترام بزار یه پاسخ کوتاه دو سه کلمه ای بتایپ اگر سرت شلوغه و نمی تونی به همه نظرات جواب بدی لا اقل به در خواست هایی که مشابه و زیاد تکرار شده که می تونی پاسخ بدی
پاسخ:حاجی شرمنده جوابتو داده بودم یادم رفت نظرتو تایید کنم!!!!!!!!!
جدی از من دلخور نباش! تقصیر خودم بود.دیشب جوابتو فکر کردم دادم الان دیدم فهمیدم ندادم! بازم نظر بده. دارم دنبالش می گردم منتها متاسفانه دارن شان مثل اینکه اونقدری که در ایران پرطرفداره تو گوگل نیست! یه چیزی تو مایه های تری دیری هنوز پیداش نکردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک