تاريخ : سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:پرسی جکسون, | 12:16 | نويسنده : ranius

عکس ها زیادند گفتم لوکس بلاگ هنگ نکنه،لینک منبع هاشونو میذارم!

http://logan-lerman.com/gallery/thumbnails.php?album=251

percyjacksonmovies.com

 

راستی اسم بازیگر نقش تالیا اینه:

Paloma Kwiatkowski

نتونستم بخونمش!مثل اینکه اولین نقشیه که بازی می کنه

یارو خیلی بی ریخته به نفعتونه تو گوگل سرچش نکنید!!!!!


نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت17:48---28 تير 1393
مرسی که درباره پرسی نوشتی
تایسون میتونه یکی از برادرای گمشده پرسی باشه
من وقتی پسر نپتون رو تموم کردم حدس زدم که لءو نوه سمی باشه اما به کسی چیزی نگفتم


setareh
ساعت22:03---5 اسفند 1391
من عاااشق کتاب پرسی جکسون هستم و از این که توی وبت دربارش نوشتی منونم

niloufar
ساعت22:15---25 بهمن 1391
سلام دوست گلم

من یه مورخم 14 ساله در مورد تاریخ یونان باستانم و از زمانی که یادم میاد روی این اسطوره ها کار کردم و همه چیز رو درموردشون می دونم و به وجودشون هم اعتقاد دارم . راستش کتاب پرسی جکسون خیلی به من تو نوشتن رمانم که درمورد تمامی اسطوره های جهانه کمک کرد . راستی کتاب5 پرسی جکسون هم ترجمه و چاپ شد چرا انگلیسی خوندی ؟!

من عاشق لوگان لرمن(بازیگر نقش پرسی جکسون)هستم! اگه سئوالی درمورد خدایان داشتی من درخدمتم ! درضمن یه چیز میگم محض اطلاع:سعی کن از اسم های یونانیشون بیشتر استفاده کنی تا رومی آخه اسم های یونانیشون معروف تره !

به وب منم سربزن(خلاصه رمانم هم توش هست !) منتظرتم

ولنتاینت هم مبارک ! پاسخ:ممنون از نظراتتون. خوشحالم که پرسی این همه طرفدار داره. فقط یه سوال:منظورت از این جمله چی بود؟ به وجودشون هم اعتقاد دارم . اساطیر یونان که منظورت نبود؟بود؟


maryam
ساعت14:10---1 دی 1391
عالیه من عاشقه داستانای خیالیم

کاملا اینو قبول دارم که پرسی در حد هری و ارباب حلقه هاست



مهتا
ساعت15:06---26 آبان 1391
سلام دستتون درد نکنه

من فصل 2 تا 5 پرسی جکسونو دانلود کردم ولی هر چی تو وب می گردم نمیتونم لینک فصل یکو پیدا کنم اگه یه کمکی کنین ممنون میشم!};-
پاسخ:منظورتو نمی فهمم؟من که کامل مجموعه رو گذاشتم


shahrzad
ساعت17:03---18 مهر 1391
lotfan khahesh mikonam be man komak konin kolketab gahremanan alp 2 ro peyda konam hame ja ta fasl21 daran lotfan
پاسخ:تا فصل 21 بیشتر ترجمه نشده (البته فکر می کنم)
اگه دوست داشته باشی می تونی انگلیسیشو دانلود کنی

پاسخ:تا فصل 25 ترجمه شده افسانه ها گذاشتتش


یه آدم خوب
ساعت10:41---26 شهريور 1391
بابا دمت گرم همه خبرا رو تازه فهمیدم

Sarah
ساعت22:46---5 شهريور 1391
من هر دوتا کتابو به انگليسي خوندم و دارم ميميرم تا جلد سوم بياد بيرون. حدس ميزنم که قهرماناي المپ(يا شايد خدايان!) تو جلد سه از هم جدا شن يا برن طرف پرسي يا جيسون.
اگه اينطوري بشه:
هيزل، فرانک و آنابث با پرسي
پايپر و لئو با جيسون
عالي ميشه طرف پرسي هم قويتره.
منم طرف پرسي ام!


الی
ساعت13:16---24 مرداد 1391
من عااااااااااااااااشق وبلاگتونم!

خیلیییییییییییییی عالیهههه....

واقعا مرسییییییییپاسخ:بابت چی دقیقا؟ وظیفه بوده هر چی که بوده!


پونه
ساعت12:26---20 مرداد 1391
سلام .

وبت خیلی باحاله!!!

به طور کل حرف دل منو زدی چون منم خیلی با ترجمه ی کتاب مشکل دارم !!!

در کل پیر شدم تا به فصل 16 رسیدم !!!پاسخ:چششششششششششششششم


نیاز
ساعت15:43---13 مرداد 1391
اتفاقاً هیچ کس از پایپر خوشش نمیاد ) جیسونم همیشه با پرسی مقایسه میکنن . کلاً ریک ریوردن خیلی ریسک کرد یه همچین شخصیتایی آورد که انگار بی عیب و نقصن و میخواست یه کاری کنه که همه خوششون بیاد ولی برعکس شد انگار

miss
ساعت14:38---13 مرداد 1391
سلام
واقعا دلم نیومد نظر نذارم همینطوری دانلود کنم
وبلاگت عالیه


نیاز
ساعت1:00---13 مرداد 1391
اتفاقاً از هفت نفر شش نفر مشخص شدن ! فصل اول کتاب 3 م اومده ! و چیزی که آتنا به آنابث داده *اسپویلر* مثل اینکه یه سکه ست !! حالا ببینیم چی میشه :دی و ریک ریوردن گفته که کتاب سه یه شخصیت جدید داره . اینکه آنابث بخشی از هفت نفر پیشگوییه هنوز تایید نشده ( فقط پرسی هیزل فرنک جیسون لئو پایپر تایید شدن ) واسه همین بعضیا میگن شاید شخصیت جدید هفتمین نفر باشه ! بعضیام میگن شاید دختر نپتون باشه ( چون همه یه خواهر برادر رومی دارن جز پرسی ) و خیلیام میخوان این دختر نپتون با لئو باشه !! پاسخ:از پایپر و جیسون خوشم نمیاد! کاش این دو تا رو حذف کنه از واسه هفتا 3نفر جاباز بشه. البته نه آدم جدید اون 3تا هم نیکو باشه و انابث و تالیا!

فرزان
ساعت23:56---10 مرداد 1391
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ranius عزیز. راجع به پرونده های نیمه خدا ، میخواستم بگم که بابا یکم صبر داشته باشید. فکر کنم هنوز ده روز هم نشده که ترجمه رو آغاز کردم ولی خوب تو همین ده روز یک سوم کتاب رو ترجمه کردم. ان شالله تا حدود 20 روز دیگه تمومش میکنم!مشکلی نیست اگه فایل کتاب رو براتون ایمیل کنم تا تو سایت بذارید؟ آخه خودم وبلاگ ندارم و از نحوه ی ساخت وبلاگ اصلا چیزی نمیدونم.
پاسخ:با کمال میل و افتخار!


فهیمه
ساعت15:58---10 مرداد 1391
سلام...وایییییییی...واقعا این پالوما خیلی زشته!
پاسخ:تازه وقتي جالب تر ميشه كه كنار تاليا بذاريش!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک