روش های موفقیت در امتحانات
تاريخ : چهار شنبه 1 دی 1390برچسب:, | 14:46 | نويسنده : ranius

 

با نزدیک شدن به فصل امتحانات،من در اینجا به چند نکته اشاره می کنم.این نکات کاملا از نظر علمی ثابت شده اند و می توانند نتیجه ی امتحان را به بهترین شکل تغییر دهند.

1-هویج::همان طور که احتمالا می دانید آب هویج بسیار برای بینایی مفید است.اگر شما به طور مداوم روزی 12 بار آب هویج میل کنید،علاوه بر اینکه شبیه هویج می شوید،می توانید از فاصله ی 12 نیمکت(بستگی به میزان دید قبلی و مصرف آب هویج)جلو و 4 نیمکت در سمت راست و 4 نیمکت در سمت چپ را پوشش دهید!

2-نوشتن نکات مهم:همیشه نکات مهم را از باقی کتاب جدا کنید و بر روی کاغذ های کوچک بنویسید.با این کار شما می توانید ضمن نوشتن و یادگیری همزمان با آن،این کاغذهای کوچک را می توانید در جامدادی،جیب،آستین،و حتی کف دست خود جاسازی کنید و با گفتن جملاتی مانند:چه قدر کف دستم عرق کرده!(یا درد میکنه؟!)یا چقدر آستینم می خاره(!)و حتی جملاتی مانند:وای فکر کنم یه چیزی تو شلوارمه یا می تونم از چک نویس استفاده کنم،از این نکات مهم بهترین استفاده را ببرید!

3-تقویت خط و صاف نگه داشتن برگه ی امتحانی:تقویت خط موجب تقویت اعصاب نیز هست.همچنین با تقویت خط خود می توانید از حمایت دیگران نیز بهره برید.به یاد داشته باشید که شما چگونه می توانید از دیگران یاری بخواهید در صورتی که برای دیگران سودی ندارید؟بالاخره پشت سر شما هم انسانی محتاج نشسته!پس چه گونه  می شود که به حرف بزرگان عمل نکرد؟بنی آدم اعضای یک پیکرند؟تو نیکی می کن و در دجله انداز؟

وهمیطور صاف نگه داشتن برگه.شما وقتی برگه را کج روی میز می گذارید،محتاج کناری و پشتی چگونه از شما بهره بری راشته باشند تا شما از آن ها بهره ببرید؟انصاف چه می شود؟

4-هماهنگی با معلم ها و دانش آموزان و مراقبان:که نیاز به توضیح چندانی ندارد.

5-اختراع زبان جدید:تستی:

من=یک چی میشه؟گزینه 1

یه=2چی میشه؟گزینه 1

پرندم=3چی میشه؟گزینه 3

من یه پرندم=1/2/3چی میشه؟

پاسخ:من،من،پرندم

اگر احیانا پاسخ گزینه ی 4 بود میتوانید ازین استفاده کنید:اپچه!ا ا ا اپچه!فکر کنم سرما خوردم.

جمله ی آخر خود می تواند آغاری بر پیروزی باشد.اگر قسمت دوم را هم بخوانید.

توجه:این روش ها کاملا تست شده و تضمین شده می باشند.فردا در قسمت 2 از روش های بهتر پرده بر می دارم.این متن هم نوشته ی خودم بود.تازه قسمت 2 خیلی با حال تر و بهتر عمل میکنه!

 


نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت12:19---22 مرداد 1391
پاسخ:ااااوووووووووووو! چند ده صفحه رفتی عقب تا به این رسیدی؟

امیرمهدی
ساعت14:29---3 دی 1390
so nice

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک