وراثت.ان کی جمیسین
تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:وراثت,ان کی جمیسین, | 14:31 | نويسنده : ranius

همونطور که می دونید من این کتاب رو یک بار قبلا گذاشتم.اما لینکش خراب شده بود.

این مجموعه کلی تا حالا جایزه برده(تو پست قبلی ای که راجع بهش زده بودم لیستشونو گذاشتم.خیلی زیاد بود)

موضوعش رو نمی دونم چیه

و این که هرچی می گردم جلد دومش رو پیدا نمی کنم.با این که جلد دومش منتشر شده ولی انگار هرچی لینک ازش بیرون دادند رو سایت های آپلود فایل بستند!

می خواستم یه خواهشی کنم که هرکی جلد دوم این کتاب رو پیدا کرد بگه.اسم جلد دومش هم اینه:

The Broken Kingdoms

جلد اولش که قبلا خراب بود رو درست کردم.

دانلود جلد یک از لینک پایین

The Hundred Thousand Kingdoms



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک