همونطور که میدونید این کتاب چند روزی میشه که منتشر شده.

نمی دونم تا حالا وبی اینو گذاشته یا نه پس نمی تونم بگم اولین وبی که آرتمیس فاول رو برای دانلود گذاشته.

ولی فکر کنم جز اولین هاش باشم.آخه آرتمیس فاول تو ایران طرفدار زیاد داره.

خیلی جاها دنبالش گشتم ولی نتونستم پی دی افشو پیدا کنم.آخر سر یه دونه ای پی یو بی رو پیدا کردم تو یه سایتی که ویروسی بود و با زور و زحمت دان کردم،به پی دی اف کانورت کردم و حالا در اختیار شما عزیزان قرارش میدم.

دانلود از اینجا

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

kania
ساعت21:59---20 فروردين 1392
خيلي ممنون. آرتميس يكي از بهترين كتاباي دنياست(بود). حالا كه تموم شد ما چه خاكي بايد به سرمون بريزيم. پاسخ:این چه حرفیه؟ این همه کتاب قشنگ برای خوندن هست می تونی یکی از اونا رو انتخاب کنی

یه شخصی
ساعت11:40---11 فروردين 1392
توروخدا دانلود این کتابو برا گوشی های اندروید هم بذارین هر چی میگردم آرتمیس فاول 8 رو برا گوشی ها پیدا نمیکنم

لطفا هر کس میتونه کمکم کنه
پاسخ:چرا از این همه اپلیکیشن های مختلف اندروید واسه خوندن فایل پی دی اف استفاده نمی کنید؟


Dragon
ساعت12:53---17 آذر 1391
لطفا فصلهای جدید رو هم بزارید یا حداقل سایت هایی رو که اونه دارن ترجمه میکنند.

Alicia
ساعت23:57---26 تير 1391
چرا آرتمیس فاول طرفدار داره خوبشم داره! خیلی ممنون که جلد هشتو گذاشتید دیگه داشتم دیوونه میشدم که گیرش نمیاوردم! ممنون

Irandokht
ساعت21:20---26 تير 1391
دستتون درد نکنه. البته شنیدم تو این کتابای اخر ارتیمس بچه مثبت میشه.
من الان چک کردم ترجمه شدش رو تا جلد 5 دارم بقیش رو سایت هست یا نه؟
بازهم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک