درخواست کتاب
تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, | 14:50 | نويسنده : ranius

دوستان لطفا هنگام درخواست کتاب علاوه بر نام اصلی نام نویسنده را هم ذکر کنید.باتشکر



نظرات شما عزیزان:

Hamid
ساعت20:33---11 مرداد 1391


سلام دوست من، من تا حالا نشده نتونم فایلی را تو نت پیدا نکنم یه جورائی تخصص من پیدا کردن فایلهایی که نمی خوان پیدا بشند اما برای این کتاب دیگه کم اوردم یا لینکهاش پولی یا بی ربطه حتی یکی هم که دانلود شد ایراد امنیتی میده صفخه ها سفیده در هر صورت قصدم از این حرفها این نیست که شیرت کنم که پیدا کنی واقعا این کتاب به زبان اصلی می خوام. اگر شما پیداش کنی من بهت ایمان میارم هر چند شک دارم موفق بشی Book 1 Brothers to the Death (The Saga of Larten Crepsley) by Darre n Shan این کتاب تو سایت رهگزران در حال ترجمه است اما من زبان اصلی لازم دارم بی نهایت ممنون میشوم اگر لینک مطمئن و تست شده دانلود را تو سایت خوبت بزاری


پاسخ:به خدا نظراتت می رسند! صبر کن! یا شاید میخوای به همون رهگذران درخواست بده برات بذارنش به انگلیسی


Nille
ساعت17:24---29 تير 1391
سلام لطفا جلد کامل رمان درنگ از مگی استیفویدر رو بزار.

noname
ساعت21:15---18 تير 1391
سلام اگه می شه کتاب چهارم حماسه لارتن کرپسلی زبان اصلیش رو برامون بزار
دمت ولرم................


happysummer
ساعت10:39---18 تير 1391
salam پاسخ:شاید

رضا
ساعت20:42---17 تير 1391
ببخشید که دوباره مزاحم شدم گفته بودید نام نویسنده رو هم بگیم من دوباره کتاب wereworld رو می خوام نوشته کرتیس جو بلینگ.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک