همه ی لینک های 39 سرنخ درست شد
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, | 12:50 | نويسنده : ranius

خب دوستان عزیز همه ی لینک های 39 سرنخ درست شد.فقط دو جلد 1 و 10 آپلودفا نیستند که جلد یک رو دوستم فارسیشو گذاشته و جلد 10 هم آپلود دات آی آر هست که همین الان امتحانش کردم سالم بود و 3 نفز هم ازش دانلود کرده بودند.

اما در مورد نظراتی که خصوصا راجع به وبلاگ پرسی 3 داده بودید.اول باید بگم که نظر شما توی صفحه نمیاد به این علته که اول باید تایید شه.پس همینجوری هی نظرتون رو تکرار نکنید.علت تاخیر تصحیح فصل ها در امروز هم این بود که من تا 12 خواب بودم!

اما در مورد وبلاگ پرسی 3 تصمیماتی که می گیرند به خودشون ارتباط داره.شاید واقعا نمی تونند به ترجمه ی این مجموعه ادامه بدند.اما چون دوست عزیزی گفته بودند منم اینو می نویسم:کسانی که این مجموعه رو دوست دارند برند از مسئولین وبلاگ پرسی 3 بخوان که این مجموعه رو ادامشو ترجمه کنند.من خودم هم خیلی این کتاب رو دوست دارم.می دونم که خیلیا هم اونو دوست دارند.حالا تصمیم گیری با خودتون یا خودشونه.من قول دادم که این مجموعه رو بذارم واسه دانلود و به انگلیسی حد اقل همشو گذاشتم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک