تاريخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, | 16:54 | نويسنده : ranius

سلام.کلا این هفته به خاطر امتحانات سرم شلوغ بود.

امروز هم پا شدم رفتم نمایشگاه کتاب.البته بودجه ام از 50 هزار تومن بیشتر نبود وگرنه بیشتر خرید می کردم!

اما این ها رو خریدم و به شما هم توصیه می کنم به این نشر ها سر بزنید

افق که مثل همیشه شلوغ بود

مجموعه ی بارتیموس،ویرانه های گرلان،هوگو،کتاب جدید سیامک گلشیری و شاهزاده ی ایرانی خیلی خریدار داشت

بنفشه هم همین طور البته من سر نزدم

از قطره جادوگر ریموند ای فیست رو بگیرید

بعد برید شبستان تو انتشارات بهنام و افراز فکر کنم کتاب های فوق العاده ای گیرتون بیاد.جلد 4 وراثت هم توسط بهنام انتشار یافته



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت16:14---16 ارديبهشت 1391
عجیبه کسی توی اعلامیه نظر بده برای همین من گفتم این طوری شاید بخونیش یه چیزی می خواستم بگم شرمنده ام ولی باید بگم یه مشکلی هست خیلی اوقات کتابا عالی دانلود می شن ولی اکثر اوقات مجبورم زود بیام تا لینک ها خراب نشدن حتما می دونی وقتی رفتی تو کف کتاب ولی یهو می پره مثلا کتاب دستیار رنجر اکثر جلداش پریده توی وباگ پایونیر اینا گذاشته بود تا جلد 4 اومدم این جا دانلود کنم دیدم پریده از 5 به بعد راستی اگر میشه رو یه سایت خوب اپ کنین 4 شیرد ازار داره
اخرش بگم خودم می دونم خیلی پرروییه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک