معرفی رمان:نبرد با شیاطین
تاريخ : یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:نبرد با شیاطین, | 16:15 | نويسنده : ranius

برای معرفی کامل بر روی پست دارن شان کلیک کنید و بر روی هرکدام از مجموعه ی دموناتا که خواستید کلیک کنید معرفی را ببینید.

نظر شخصی من که این مجموعه را خوندم این بوده که هرجلد اون واقعا گیرایی و جذابیت خاصی داره و داستاناش هم مثل بعضی رمانا تکراری نیست.موضوع کلیش هم درباره ی نفرین خاندانی به نام گریدی که باید به جنگ لرد غم ها بروند.من سعی می کنم بیشتر لو ندم.فقط اگه می خواین بترسین رمانو شب بخونید.تو روز ترسناک نیست.

کتاب 1(لرد لاس)   کتاب 2(دزد شیطانی)      کتاب 3(فاجعه ی اسلاتر)

 

کتاب 4(بک)           کتاب 5(دیو خون)          کتاب 6(رستاخیز شیطان)


کتاب هفتم(سایه مرگ                        کتاب هشتم( جزیره گرگها)                                           

 کتاب نهم (ندای مرموز)


کتاب دهم(قهرمانان دوزخ)




نظرات شما عزیزان:

آزیتا
ساعت14:57---22 اسفند 1391
چرا فصل 10 همون نه اخه؟؟؟؟؟/////

به تو چه
ساعت17:37---1 بهمن 1391
سلام چرا هر کتابی رو که بخوام دانلود کنم دانلود نمی کنه؟
پاسخ:بعد از وار کرفت می رم سراغ اون


cont
ساعت17:22---11 آذر 1391
سلام دوستان.دمتان گرم و سرتان خوش باد.واقعا عالیه کارتون فقط چندتا از کتاب ها یا لینک ندارن یا از 4شیر حذف شدن و نهایتا قابل دانلود نیستند مثلا مجموعه دارن شان. در کل ایول

mina
ساعت18:23---17 مهر 1391
mcccccccccccccccccccccccccc kheili mamnoooooon

سایه
ساعت19:58---29 تير 1391
سلام .من عاشق کتاب های دارن شانم به نظرم متفاوته هر چند که زیاد ترسناک نیست!!!!من دلم ی کتاب واقعا واقعا ترسناک میخواد!!!اگه همچین کتابی رو سراغ داشتی حتما بزارش!!!شهر مال دارنه اگه تونستی حتما بذارش!!!راستی ی خبر نمی دونم کتاب خاطرات خون اشام رو خوندی یا نه(بیشتر عاشقونه هست)ولی من تا جلد6 خوندمش رفته بودم دنبال جلد 7 که بهم گفتم کتاب ممنوع شده 6 تا جلدش نیست 7 هم نمیذارن واقعا که!!!! به هر حال برای تو و وبلاگت آرزوی موفقیت میکنم!!!!!بای

پرنسس
ساعت21:20---19 تير 1391
سلام .چطوری یانه؟از وبلاگت خوشم میاد.امیدوارم موفق باشی.میخوام وبلاگ بزنم ولی راستشو بخوای نه بلدم نه میدونم درباره ی چی بزنم.اگه زدم حتما خبرت میکنم .آفرین به تو.فعلا بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک