malazan book ot the fallen.استیون اریکسون
تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:malazan book ot the fallen,استیون اریکسون, | 12:57 | نويسنده : ranius

خب من یه 3،4روزی مریض بودم و نتونستم آپ کنم.

حالا هم با یه رمان شاخ دیگه بر می گردم.

همونطوری که دوست عزیزی اشاره فرمودند این کتاب 10 جلده.اون لینکی که قبلا من برای رمان های پرفروش فانتزی آمازون گذاشته بودم،اگه فورشیرد نبسته باشدش،تا 6 جلده.

حالا هم می خوام جلد 7 روبذارم(همونطور که احتمالا می دونید این مجموعه در ایران تاکنون ترجمه نشده)

برای دانلود جلد 7،وارد لینک زیر شوید

reaper's gale

کاور در زیر



نظرات شما عزیزان:

......
ساعت23:58---6 تير 1391


فیلتره!!!!!!!!!!
پاسخ: این که تازگی نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک