تاريخ : سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:آتش دزد,تری دیری, | 13:21 | نويسنده : ranius

این کتاب جز برترین رمان های فانتزی مرتبط با یونان باستانه.هر سه جلدش هم توسط نشر افق چاپ شده.

داستانش هم در مورد نیمه تایتانی به نام پرومتئوسه.این شخص در افسانه های یونان به خاطر بخشیدن آتش به انسان ها مجبور بوده تا دویست سال به صلیب کشیده شود و هر روز عقابی بیاید و جگرش را از سینه بیرون بکشد.اما یک روز او با کمک هرکول از بند آزاد می شود و ایزد انتقام عقاب شکل یا خدای مرگ را می کشد و در زمان فرار می کند.

طبق آخرین صحبت زئوس اگر پرومتئوس بتواند یک قهرمان انسانی در زمان پیدا کند او آزاد است.حالا او در زمان های مختلف در شهر عدن به دنبال قهرمان انسانی می گردد....

بر خلاف موضوعش رمان بسیار جالبیه و نویسنده از نوشته های طنز درونش زیاد استفاده کرده.

دانلود از اینجا

راستی نظر هم بدید بگید کسی کتاب دو رو تایپ را اسکن کرده یا نه.اگه نکردند من تایپش کنم خوبه یا نه؟آخه خیلی ها این کتاب رو خوندند می خوام ببینم اگه کسی نخونده یا انگلیسی یا فارسی شو بذارم.



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت11:40---4 آبان 1394
من فقط جلد یکش رو تونستم دانلود کنم ، بقیش انگار نیست !

bahare
ساعت20:51---13 اسفند 1391
سلام خیلی خیلی ممنونم بابت سایت فوق العادتون.من یه کم در زمینه ی دانلود مبتدی هستم میخواستم بدونم بعد از کلیک رو گزینه دانلود دقیقا باید کدوم از اون قسمت های دانلود رو که نوشته شده دانلود کنم.بازم ممنون

آرمیتا
ساعت19:00---15 تير 1391
سلام
اگر کتاب 2 اسکن کنید خیلی عالی میشه
من جلد 1 خوندم
کتاب خیلی قشنگی
ممنون
وبلاگ خوبی دارین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک