نارنیا
تاريخ : چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:دانلود,کتاب,رمان,نارنیا, | 16:37 | نويسنده : ranius

قبلا کتاب های نارنیا رو یک بار گذاشته  بودم منتها اون ناقص بود!

یعنی فقط جلد 1و2 و 6 رو گذاشته بودم.البته به روایتی 1و2و3!آخر خودم ترتیب نارنیا رو نفهمیدم!

به هر حال این جلد هاشو به انگلیسی پیدا کردم براتون می ذارم.

کشتی سپیده پیما

صندلی نقره ای

اسب و پسرک

نبرد نهایی

 

 



نظرات شما عزیزان:

jvdkarim
ساعت2:06---9 شهريور 1391
دستت درد نکنه، درسته

دمت گرم

پاسخ:خواهش می کنم


jvdkarim
ساعت4:35---7 شهريور 1391
لینک اسب و پسرک هنوز مشکل داره


وقتی روش کلیک می کنی، صندلی نقره ای دانلود می شه
پاسخ:ok.الان درستش می کنم


مهدی
ساعت23:09---13 مرداد 1391
با تشکر از مطالب خوبتون

ارتمیس
ساعت18:42---26 اسفند 1390
جلد یکش خواهر زاده ی جادوگر دو شیر ساحره کود لباس یا همان شیر جادوگر کمد لباس سه اسب و پسر او یا اسب و پسرکش چهار شاهزاده کاسپین پنج سفر با کشتی بامداد نور یا کشتی سپیده پیما شیش صندلی نقره ای و هفت اخرین نبرد یا نبرد نهاییپاسخ:والا ما خودمون ترتیبشو هنوز نفهمیدیم.تو هر سایتی یه چیز نوشته!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک