تاريخ : چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:قلعه ی متحرک هاول,دایانا وین جونز, | 14:39 | نويسنده : ranius

دانلود این کتاب زیبا به لاتین (ترجمه شده پی دی افش نیست)از اینجا

من تمام تلاشمو می کنم لینک ها مدیا فایر باشه و الویتم با اون.هرچند روش دانلود از فورشیرد رو هم گفتم.

 



نظرات شما عزیزان:

نادیا
ساعت20:35---1 مهر 1393
سلام
قلعه متحرک هاول جلد دوم و سوم هم داره به نام قلعه ای در آسمان و خانه هزارتو که نشر تندیس چاپ کرده اما نمی دونم چرا جلد دوم با این که ترجمه شده نمی دونم از کجا میشه خریدش لطفا اگه کسی می دونه از کجا میشه پیداش کرد و یا پی دی افشو به هر زبانی داره به منم خبر بده


هما
ساعت15:40---4 مرداد 1392
سلام وبلاگ مفیدی دارید مرسی ... من نتونستم قلعه ی متحرک هاول رو دانلود کنم میشه لطفا یه لینکه دیگه بزارید...
لطفا کتابهای زیر رو هم بزارید. بی نهایت مرسی:
House of Many Ways
Castle in the Air by Diana Wynne Jones
The Chronicles of Chrestomanci, Volume 2: The Magicians of Caprona


Amir
ساعت16:32---19 تير 1392
Salam link kharabe vali baz ham mamnon

moon
ساعت15:25---14 فروردين 1392
رمان قلعه ی متحرک هاول جلد دوم هم داره؟

Cookie Jar
ساعت11:35---4 آبان 1391
آقا دستتون درد نکنه.فقط یه چیزی،اون لینکی که گذاشته بودینو برداشتن!میتونین یه جا دیگه آپش کنید؟پاسخ:اگه پیداش کردم چشم

بلوط
ساعت14:26---8 خرداد 1391
من لینکتون کردم... اگه خواستید منو لینک کنید..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک