مدرسه ها وا شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاريخ : جمعه 1 مهر 1390برچسب:, | 16:5 | نويسنده : ranius

سلام.یه خبر تاپ و دست اول براتون دارم.مدرسه ها واشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روز اوله مهره.هممونم شاد و عالی و با روحیه ای بالا می خوایم دو روز دیگه بریم مدرسه!!!!!(من که از همین حالا افسردگی گرفتم!)

وقراره ساله موفق با نمره هایی بالا داشته باشیم!(نقل قول:پسره ی خنگ.چرا از 15تا درس 14 تا رو تجدید آوردی!آخه من چی به تو بگم!)

و در سال تحصیلی نو باید به درس هایمان رسیدگی کنیم و خوب اونارو بخونیم

(ساعت2:

_: مشقاتو نوشتی؟

_:حالا وقت زیاده

ساعت 5

-:الان باید بری کلاسا؟مشقاتو نوشتی؟

-:می نویسم.

ساعت 8

-:مشقاتو نوشتی؟

-:الان می نویسم.

ساعت 12 شب.

-:وای چی کار کنم ساعت 12 شده.اینا چقدر زیاد بودند.اگه نخوابم صبح پا نمیشم.شاید بتونم فردا تو مدرسه بنویسمش...

واینجاست که در اتاق باز می شود

-:که مشقاتو نوشتی هان؟!پوست از سرت می کنم....

روز بعد...

بغل دستیم:چرا مشقاتو ننوشتی؟زود باش بیا از روی من بنویس.

5دقیقه بعد...

مبصر:برپا

معلم:چی؟!مشقاتو ننوشتی؟.......)

وباید در سال جدید تحصیلی به هم کلاسی هایمان در دروس کمک کنیم.

(من هیچی نخوندم.کتابمم یادم رفت بذارم تو جامیز.

-:اشکالی نداره.می تونی از کتاب من استفاده کنی!

-:ممنون.تو خیلی مهربونی.

-:قابلی نداشت.یاد حرف بابا بزرگم افتادم.تو نیکی می کن و در دجله انداز...)

و همینطور باید سر کلاس ساکت باشیم و به حرف معلم ها گوش کنیم.

(تا روش به تختس بقیشو بگو...

-:راست میگه.بقیشو بگو...

-:منم باهاشون موافقم...

-:داشتم می گفتم.دیشب رفته بودیم خونه ی پسر نوه ی پسر کوچیکه ی عموی بزرگه بابام...آقا نبودی یهو دعوا شد...)

و باید از آدات بد سال های قبل اجتناب کنیم

(-:اس ام اس:الان چی دارین؟

-:اس ام اس:ما ریاضی داریم.

-:اس ام اس:خوش به حالتون. ما تاریخ داریم.این درسه همون پار سالم خوابا ور بود...)

تا بتونیم نمرات خوبی رو در کارنامه کسب کنیم.

(آفرین پسرم.معدلت بالاخره 20شد.

-:ممنون مامان.دوستای جدیدم خیلی تو درسا کمکم می کنند.همش به خاطر اونا بود!!!!)

شاد باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک