ارباب حلقه ها
تاريخ : جمعه 1 مهر 1390برچسب:ارباب حلقه ها, | 15:19 | نويسنده : ranius

یاران حلقه جلد 1

یاران حلقه جلد 2

دو برج 1

دو برج 2

بازگشت پادشاه 1

بازگشت پادشاه 2

ضمائم


نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت2:48---15 فروردين 1393
داستان هایی که گذاشتی عالین من لینکت کردم

the lord of the evil
ساعت17:08---28 دی 1391
راستی اسم مستعارت یعنی چی؟ranius

the lord of the evil
ساعت1:04---28 دی 1391
man hanuz ketabaro nakhondam vali nakhonde asheqeshunam kash mishod ye bar talkino bebinam oon yeki az shakhsiyathaye mahbobame

Amir
ساعت19:09---30 تير 1391
سلام دوست عزیز ارباب حلقه ها خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه راستی باید بگم از وقتی وبلاگ شما را پیدا کردم بیشتر دیوانه رمان شدم یک سوال خدمتتان داشتم از بین این همه کتاب خوب موندم کدام یکی را بخونمhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(24).gif لطفا راهنماییم کنید من از رمانهایی خوشم میاد که در طول رمان نتوانیم آن را زمین گذاریم مثل هری پاتر و دلتورا و پرسی جکسون بازم http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(3).gifممنون

Amir
ساعت13:42---25 تير 1391
ایول براوو http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(2).gif اکنون وظیفه خود میدانم تا از زحمات شما برای ما عشق رمانها نهایت تشکر را به عمل بیاورم لحنم خیلی رسمیه؟http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(24).gi f

به هرحال ممنونhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(3).gif


متین
ساعت1:47---5 تير 1391
ممنونم بابت کتابا، خیلی وقت بود دنبالشون میگشتم

خرداد
ساعت1:17---2 تير 1391
سلام دوست عزیز از سایت خوبت ممنونم
تالکین فقط یک خیال پرداز نبود. وتمام رمانهاش رو از روی اعتقاداتش به آیینی که داشت نوشته.
و تالکین اصلاً آیین خوبی نداشت و از نوشتن مجموعه رمانهاش و ساختن زبانهاش هدف خوبی نداشت.
میتونم چیزای زیادی درباره تالکین و نوشته هاش بهت بگم
خوشحال میشم نظرت رو برام میل کنی


آرتمیس
ساعت9:05---8 خرداد 1391
ممممممممممممممممممنونم من یه عالمه دنبالش گشتم یا هم لینکا خراب بود یا من نمی تونستم دانلود کنم.یکی هم پیدا کردم که خطش اندازه مورچه بود اون هم بعد از سه صفحه ول کردم چون سرم درد گرفت ولی این یکی رو می تونم بخونم!بازم مممممممممممممممنون

آرورا
ساعت16:32---21 ارديبهشت 1391
سلام سلام
خیلی خوشحالم که گذرم به سایت خوبت افتاد . متشکرم همه چی عالیه . موفق باشی شدیدا ...


shahzadeh
ساعت10:22---16 ارديبهشت 1391
اینها چرا کجه؟ صفحه ی کتابها افقیه.باید کله تو کج کنی و بخونی
پاسخ:مگه من اسکن کردم!


سجاد
ساعت21:10---26 فروردين 1391
با تمام وجود اززحمات شما سپاس گذارم

سایتتون از نظر من بهترینه بسیار پربار

خلاصه عالی


silvertang
ساعت0:45---21 فروردين 1391
حاجی دمت گرم!
دستت درد نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک