رتبه 41:پادشاهی کهن:گارت نیکس
تاريخ : جمعه 7 بهمن 1390برچسب:پادشاهی کهن,گارت نیکس, | 16:27 | نويسنده : ranius

این رمان فوق العاده و ترجمه شده(!) را از همینجا می تونید دانلود کنید.

کتاب اول(سابریل)


قسمت اول قسمت دوم


کتاب دوم(لیراییل)


دانلود کل کتاب





ابهورسن(کتاب سوم پادشاهی کهن)


دانلود کل کتاب




نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت16:59---5 مهر 1393
وقتی میری 4shared چند جا نوشته دانلود من اصلا نمیفهمم باید از کجای اون سایت دانلود کنم

zht
ساعت19:35---30 شهريور 1392
سلام وبلاگ قشنگی دارید
چرا این پست لینکاش خرابه؟ تورو خدا درستش کن دارم میمیرم


پرنا خلیلی
ساعت15:43---3 تير 1392
سلام، خسته نباشد. منم یه کرم کتابم به خصوص داستان‌های فانتزی و تخیلی و ... مثل چیزهایی که توی وبلاگتون هست. واقعاٌ دستتون درد نکنه. راستی امکانش هست مجموعه کلیدهای پادشاهی رو هم بذارین؟ بازم از کارهای گارت نیکسه!
خیلی ممنون


صادق
ساعت20:21---24 خرداد 1392
سلام. اگه مي شه جاي ديگه آپلود كنيد.

jisu
ساعت16:36---20 مرداد 1391
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید...
منم عاشق رمانم فقط میشه کتاب های دیگه پادشاهی کهن رو به زبان اصلی واسه دان بذارید؟
ممنون


امینه
ساعت22:23---20 تير 1391
سلم. این کتاب جلد چهارمی هم داره به نام آنسوی دیوار. )across the wall) که ترجمه نشده. مرسی از زحمتاتون

goooooooooooogool magol
ساعت17:05---7 بهمن 1390
سلام من عاشق کتابم وای باورم نمیشه دارم یه همچین وبی میبینم لطفا لینکم کن و بهم سر بزن متشکرم وب منم تقریبا تو همین مایه هاست
بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک