رتبه 30:شاه کش:پاتریک روث فوس
تاريخ : چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:نام جادو,پاتریک روث فوس, | 14:38 | نويسنده : ranius

 این مجموعه رمان رو زمانی که من از لیست پیدا می کردم و میذاشتمش ازش اطلاعات چندانی نداشتم

الان که اطلاعاتم کامل تر شده لینک هاشو درست می کنم

تا حالا دو جلدش منتشر شده

Patrick Rothfuss - [KINGKILLER CHRONICLE, THE 01] - Name of the Wind

جلد دوم همونطور که می بینید فرمتش ای پی یو بی هست و برای خوندنش لازمه از ای پی یو بی ریدر استفاده کنید

اینم کاور:

خلاصه:

The riveting first-person narrative of a young man who grows to be the most notorious magician his world has ever seen. From his childhood in a troupe of traveling players, to years spent as a near-feral orphan in a crime- ridden city, to his daringly brazen yet successful bid to enter a legendary school of magic, The Name of the Wind is a masterpiece that transports readers into the body and mind of a wizard. It is a high-action novel written with a poet's hand, a powerful coming-of-age story of a magically gifted young man, told through his eyes: to read this book is to be the hero.



نظرات شما عزیزان:

مهشید
ساعت21:36---30 مهر 1391
سلام.

من دقیقا ده دقیقه می شه که با وبلاگ قشنگتون آشنا شدم و توی این مدت هم خیلی از مطالبش لذت بردم... فقط، من انگلیسی بلد نیستماگه فارسی داشته باشه مسلما می ذاریم ولی 90 درصد این کتابا فارسیشون تو نت نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک