بازگشت دوباره ی رانیوس!!!!!!
تاريخ : شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, | 20:54 | نويسنده : ranius

خب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از اون سه راهی که گفتم بهترینش اتفاق افتاد!!!!!!!!

وب تعمیر شد!

همین الان وبم رو دیدم و دارم از خوشی پرواز می کنم!!!!

واقعا ممنون.

برای دوستانی که نمی دونند بگم که وب دو سه روز بود که هیچکدوم از مطالب رو نشون نمی داد.من هم هر کاری که می کردم درست نمی شد.واقعا اون لحظه امیدم و از دست دادم و تک تک ثانیه هایی که پای کامپیوتر بودم جلوی چشمم اومد.

بعد از اون هم که داداشم اومد خونه و کل شارژ اینتزنت یک ماهمونو خورد!من هم حدود یک هفته اینترنت نداشتم.

همین الان اینترنتمون روبراه شد و منم گفتم بذار وبو از تعطیلی در بیارم

اما مثل همیشه وقتی اینترنت من قطع میشه اتفاقات مهمی افتاد.

مثل اینکه وب پرسی سه به کارش پایان داده.خب من دلیلشو نمی دونم ولی از شنیدن این خبر واقعا واقعا ناراحت شدم.البته شاید مشکلی براشون پیش اومده بوده که نمی تونند دیگه ادامه بدند یا دیگه نمی خوان ادامه بدهند ولی واقعا دستشون درد نکنه این وب پر سرعت ترین وب ترجمه ای بود که تا حالا دیده بودم.امیدوارم دست اندر کاراشون هر جا که هستند  موفق باشند.

نمی دونم ولی اگه دوباره خراب نشیم به حالت اول بر می گردیم.از همه ی شما دوستان عزیز هم تشکر می کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

فرزان
ساعت13:20---5 شهريور 1391
ایول!

heroofiran
ساعت20:30---1 شهريور 1391
داداش صفحات قبلی برای من که باز میشه.مشکل چیه؟

فرزان
ساعت12:31---1 شهريور 1391
چرا می خوای تعطیل کنی؟ pioneer که می خوادpercy3 رو ببنده. تو هم اگه اینو ببندی دیگه ما چیکار کنیم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک