دانلود مجموعه کارآموز رنجر (انگلیسی)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/d8/The_Ruins_of_Gorlan.jpg/200px-The_Ruins_of_Gorlan.jpg

دانلود جلد اول از اینجــــــا

دانلود جلد دوم ازاینجــــا

دانلود جلد سوم از اینجا

دانلود جلد چهارم از اینجا

دانلود جلد پنجم از اینجا

دانلود جلد ششم از اینجا

دانلود جلد هفتم از اینجا

دانلود جلد هشتم از اینجا

دانلود جلد نهم از اینجا

دانلود جلد دهم از اینجا

منبع:وبلاگ pioneer group

 


نظرات شما عزیزان:

me
ساعت13:53---19 اسفند 1392
سلام خیلی عالیه من مدت زیادی دنبال لینک های انگلیسی می گدشتم پیدا نمی کردم.
واقعا ممنونم
فقطط اینکه پی دی اف جلد چهارم باز نمیشه و خرابه لینکش درسته ولی خود پی دی اف مشکل داره و اینکه اگه میشه لینک دو جلد دیگه این مجموعه یعنی جلد یازده و دوازده رو هم بذارید
خیلی ممنون


user
ساعت15:41---12 ارديبهشت 1392
سلام. فصل اول کارآموز رنجر رو خوندم. خیلی خوب بود. منتظر فصل بعدی هستم.

محمد
ساعت16:10---11 ارديبهشت 1392
سلام. ترجمه فصل دوم انجام شد؟ ما که خیلی منتظریم. در ضمن ترجمه فصل اول رو زمانی فهمیدم عالیه که خودم نشستم زور زدم ترجمش کنم. دیدم بیخیال شم سنگین ترم. کارتون عالیه. منتظر ادامش هستم.

محمد
ساعت16:10---11 ارديبهشت 1392
سلام. ترجمه فصل دوم انجام شد؟ ما که خیلی منتظریم. در ضمن ترجمه فصل اول رو زمانی فهمیدم عالیه که خودم نشستم زور زدم ترجمش کنم. دیدم بیخیال شم سنگین ترم. کارتون عالیه. منتظر ادامش هستم.

صادق
ساعت23:44---7 ارديبهشت 1392
سلام. اولا نظر سنجی که گذاشتید خرابه و من هرچی زور زدم موفق به شرکت نشدم. دوما شما قسمت نظرات به صورت مجزا ندارید و باید یه متنی پیدا بشه که ادامه مطلب داشته باشه و بعد از این که کسی نظر نمی ده هم ناراحت هستید. در آخر هم از ترجمه کارآموز رنجر سپاسگزارم و خواهشمندم جلد پنج رو ترجمه کنید. به تنهایی به اندازه هزار تا مرد جنگی پشتتم.
منتظر فصل دوم هستم. بی صبرانه.


pedy
ساعت18:07---6 اسفند 1391
the lost story chi shod pas

F
ساعت18:17---3 اسفند 1391
ایول!! ممنون.یه مدت داشتم دنبالشون میگشتم!یه جورایی به نظر میاد باید اول بعد از کتاب چهارمش کتاب هفتم رو بخونید بعد پنج و بعد شش.به هر حال بازم ممنون!!

ساره
ساعت15:36---1 اسفند 1391
vaghean nemidunam chejuri tashakro konam. mamnun

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک