دانلود رمان خلا موقت.جی کی رولینگ
تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:دانلود رمان خلا موقت,جی کی رولینگ, | 17:18 | نويسنده : ranius

اینم از این.دیگه فکر نکنم کاری مونده باشه.

دانلود رمان خلا موقت به فرمت ای پی یو بی.

توجه:این رمان فانتزی نبوده و صرفا به خاطر درخواست دوستان و نویسنده اش(که نویسنده ی هری پاتر بوده)در وبلاگ قرار داده شده است.

تذکر:ظاهرا این کتاب مناسب سنین زیر 18 سال نیست و به احتمال زیاد نوجوانان از خواندن آن حوصله اشان سر می رود!خلاصه اینکه من می گم صبر کنید نسخه ی انتشارات کتابسرای تندیس بیاد اونو بخونید.نسخه ی این انتشارات تا پیش از عید میاد

دانلود از اینجا با فرمت ای پی یو بی



نظرات شما عزیزان:

the lord of evil
ساعت0:44---30 اسفند 1391
hey rauni khodet aslan khalae movaghato khondi?
پاسخ:نه من منتظرم یه نسخه ترجمه بی سانسورش بیاد که نجویده باشنش!


Eragon potter
ساعت14:33---17 مهر 1391
دكي خودت كه مي دوني هوا بس آلودس! همينه ديگه، اين نتيجه ي نفس عمق كشيدنتهپاسخ:ها ای که گفتی یعنی چه؟ زیر دیپلم حرف بزن.در ضمن من الان یادم نیست اون موقع تو اون پست چی نوشتم.یکم توضیح بده بگو دردت چیه

Eragon potter
ساعت20:07---14 مهر 1391
واقعا؟!چه پسر باهوشي!بهت غبطه ميخورم جيگر.نمي دونستم رهگذران بايد بذارش.



راستي ديروز تو دمنتور ديدمت نمي دونستم اونجا هم پهني!!!
پاسخ:من کلا تو همه ی سایتای فنتزی عضو ام
در ضمن نیاز نیست غبطه بخوری فقط قبل از صحبت سه بار نفس عمیق بگیر بعد فکر کن و بعد سوالتو بپرس. مشکلت حل میشه!


JuPiTeR
ساعت18:18---13 مهر 1391
ممنون
من بهpdfتبدیل کردم اینم لینکش:
http://uploadfa.net/uploads/13493615341.pdf


پ.ن:نمیدونم درست تبدیل کردم یا نه اگه زحمتی نی خودتون چک کنین


ruby
ساعت16:57---13 مهر 1391
تشکر

darklord
ساعت13:37---13 مهر 1391
خیلی ممنون.کارت 20ه

eragonpotter
ساعت0:22---13 مهر 1391
ايول از پيگيريت.دارم تو رايانم دنبال پخش كننده epub‏ مي گردم نصبش كردم يه نگاه بهش ميندازم.ولي دلم ازت خوننننه!بابا كي اين كتاب غار ارواح مجموعه وراثتو ميذاري؟عقده ي كودكي شد
پاسخ:غار ارواح؟وراثت؟جالب شد.اطلاعات بیشتر می خوام
پاسخ:آهان راستی!هه هه هه!غار ارواح رو میگی! اونو که من نباید بذارم.اونو باید رهگذران بذاره.که دیگه هم نمی ذاره!نسخه ی کتابیش که اومده چرا اونو نمی خونی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک