سیپتیموس هیپ
تاريخ : سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:سیپتیموس هیپ,دانلود,رمان,کتاب,سیپتیموس,هیپ,انجی,سیج, | 15:36 | نويسنده : ranius

دانلود جلد اول:افسون

دانلود جلد 2 پرواز

فیزیک

جست و جو

سایرن خبیث

سیاهی

صفحات جادویی

جلد 7 هر وقت اومد حتما میذارمش

تمامی جلد ها انگلیسی اند

برای دریافت دوجلد اول به فارسی به لینک زیر مراجعه کنید.دوستان در آن وبلاگ زحمت اسکن رو بر عهده گرفتند.پس من فقط آدرس مطلبشو میذارم.

http://artemisfowl.mihanblog.com/post/category/11/page/2


نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت21:07---3 مرداد 1391
من خودم عاشق کتاب های سیپتیموس هیپ هستم . سیپتپموس و برادر بزرگ و بدجنسش ، سایمون ، ( که از کار های بدش پشیمونه) رو هم دوست دارم .

ooooooooooooooo
ساعت7:01---13 ارديبهشت 1391
ما که انگلیسی بلد نیستیم
پاسخ:توقع داشتی کتاب ترجمه نشده به صورت پی دی اق قارسی بیاد بیرون!


شادی
ساعت0:21---30 فروردين 1391
سلام خیلی از وبلاگت خوشم اومد منم عاشق رمان فانتزی وتخیلیم.خیلی باحال بود ممنون.راستی میتونی سری رمانهای نیکولاس فلامل جاودان از مایکل اسکات هم بذاری؟ ممنون میشم ازت

elham
ساعت11:59---16 فروردين 1391
ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيچک